Tokas
Hoj hänger i garagetak, dags att skruva?
Om sådär 1½ år är det dags för mig att byta min älskade Falco mot till något ännu roligare, speciellt för bandagar.
Jag är duktigt såld på den nya RSV-R Factory, speciellt i rött & silver (mattsvart är också OK).
Men självklart så kommer den bli utsatt för några smärre modifieringar efter personlig stil och smak. Se photoshopad bild för resultatet!
TÄVLING: Finn fem fel! (som här alltså är rättade!)
Jag är duktigt såld på den nya RSV-R Factory, speciellt i rött & silver (mattsvart är också OK).
Men självklart så kommer den bli utsatt för några smärre modifieringar efter personlig stil och smak. Se photoshopad bild för resultatet!
TÄVLING: Finn fem fel! (som här alltså är rättade!)

.