Aprilia-tråden

Om sådär 1½ år är det dags för mig att byta min älskade Falco mot till något ännu roligare, speciellt för bandagar.

Jag är duktigt såld på den nya RSV-R Factory, speciellt i rött & silver (mattsvart är också OK). :rock
Men självklart så kommer den bli utsatt för några smärre modifieringar efter personlig stil och smak. Se photoshopad bild för resultatet!

TÄVLING: Finn fem fel! (som här alltså är rättade!) :fakta
 

Bifogat

  • aprilia_rsv-r_factory_red_right_mod2.jpg
    aprilia_rsv-r_factory_red_right_mod2.jpg
    65.9 KB · Visningar: 97
Twinner! Du är FÖR snabb. Jag kom på en mod till så jag drog tillbaka tävlingen för att lansera den igen enligt ovan... :p

Men du har rätt! Två blinkers=två rätt. Tre återstår... :fakta
 
Twinner! Grrr... Du borde SOVA så här dags! Inte förstöra tävlingen innan den knappt hunnit börja... :whip

Tveksamt om du ska få något pris alls. Nej förresten, du får denna animation som visar alla fem rätt! :fakta
 

Bifogat

  • aprilia_rsv-r_factory_anim_135kb.gif
    aprilia_rsv-r_factory_anim_135kb.gif
    127 KB · Visningar: 200
gonatt

hitta lite fel... :p
 

Bifogat

  • img_flhtcse_closeup.jpg
    img_flhtcse_closeup.jpg
    49.3 KB · Visningar: 178
Last edited:
..Feeeta...och dom ska man transportera världen runt...
 

Bifogat

  • truckerrrrrrr.jpg
    truckerrrrrrr.jpg
    84.4 KB · Visningar: 187
Jag kunde inte låta bli + att puman tjatade så vi tog en liten tur nu på e.m.

+4,4 grader vid hemkomsten......Skulle tagit Rukkat om man var nå smart...men det var jag ju inte så nu är man LITE frusen.

Men va f-n, desto bättre anledning att ta sig ett par :öl :öl :öl
 
Finns det nån här med en mille som kan svara på vad pinnen under kutsen är till för? En ca 20-25 cm lång metallpinne med krympslang på ena änden, som sitter i ett par hållare under kutsen, ner mot batteriet. Blir inte klok på vad den är till för... :confused:
 
Tokas skrev:
Twinner! Grrr... Du borde SOVA så här dags! Inte förstöra tävlingen innan den knappt hunnit börja... :whip

Tveksamt om du ska få något pris alls. Nej förresten, du får denna animation som visar alla fem rätt! :fakta

app app app..

Då finns det fler fel...

skjutspinnarna är ju kvar!! :whip

en riktig racer har inga sånna...

:cool:
 
KaZ skrev:
app app app..

Då finns det fler fel...

skjutspinnarna är ju kvar!! :whip

en riktig racer har inga sånna...

:cool:
Du har så rätt!
(...även om de gör ett bra jobb som framesliders! Fråga inte hur jag vet detta...)
En racer har inte speglar eller nummerskylt heller. MEN dessa har Aprilia medvetet gjort lätta att ta bort för bandagar! :rock

OK, då. Varsågod:
Aprilia_RSV-R_Factory_red_right_mod3.jpg
 
Last edited:
Tokas skrev:
Du har så rätt!
(...även om de gör ett bra jobb som framesliders! Fråga inte hur jag vet detta...)
En racer har inte speglar eller nummerskylt heller. MEN dessa har Aprilia medvetet gjort lätta att ta bort för bandagar! :rock

OK, då. Varsågod:
Aprilia_RSV-R_Factory_red_right_mod3.jpg

Snyggt :tummenupp .tycker burkarna ska vara "akkaracing-metallfärgade" :cool:
 
.....men va fa..här e det ju! Har pyttat omkring o spanat efter era svar till mina ( ananomiska problem) ehum, men hittade inte ett spår, fet vilse kan man säga, Är van vid Bike.se forum men nu ska man skärpa sig, promis!

Tack för svaren ändå, har testat lite o det där me att knipa med knäna funkar fin fint, det med ned släpp på 6an...kanske ja testar...i ett annat liv...
De e en vanlig -99 med chip o filter, och dubbla shark kolfiber bössor, låter som satan tycker folk, men jag bara njuter!

Är föresten ute efter ett par smutt backspeglar om det e nån som vet vart man kan hitta sådana?

Såg den nya för ett tag sedan i ett repotage.....kärlek....
Rock On lad`s!
 
Till salu !

Hejsan igen !
är det någon som är intresserad av en Mille som gått 4000 mil ?
i så fall är min till salu för ca:70 000
en silver/grå/svart 99:a uttagen 00,,,
du som är intresserad kan få massor av bilder på den,,pm:a mig bara.

prestanda: Titanslipon,Chark chip,Moddad luftburk,
diverse eloxeringar gjorda,,+ lite annat smått å gott.
den är blixtsnabb :skrämd.

varför sälja ???
Har börjat spara till en 04:a :squid
 
Finn 2 rätt!

Köp en Nera och få nåt extra på köpet... eller? :p
 

Bifogat

  • foto_press_388_1065818720.jpg
    foto_press_388_1065818720.jpg
    45 KB · Visningar: 128
Re: Finn 2 rätt!

mikcar skrev:
Köp en Nera och få nåt extra på köpet... eller? :p
2 rätt? ...eller två på köpet? :p

Här kommer två på köpet i alla fall: :rock
 

Bifogat

  • aprilia_rsv-r_nera_candy2.jpg
    aprilia_rsv-r_nera_candy2.jpg
    91.4 KB · Visningar: 130
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top