Ang. tråden om olyckan på slingerbuten (Sidotråd)

sandstream skrev:
Jag har åsikter om mycket och skriver i många trådar, ja.
Men om du tänker efter lite så kanske du inser att det är ganska menlöst att hålla med 10 tidigare inlägg, då är det bättre att skriva i de trådar där man har en motsatt åsikt.

----------------------

Som du också kan läsa i den här tråden finns det massor av folk som knappt vågar vädra sina åsikter av rädsla för att bli påhoppade av diverse stammisar.

Är det verkligen så tror du?
Jag har massor med åsikter om folk som skriver en massa skit, det kan handla om allt från smygrasistiska inlägg till jönsar som kör bana i gattempo. Eller för den delen killar som lägger ner en förmögenhet på hojar och tillbehör utan att kunna köra dom. Och nej, det är ingen pik till dig så känn dig inte träffad ;)
Att jag sen inte skriver allt jag har åsikter om är för att det känns onödigt och självklart. Att man kan få kritik för det man skriver får man väl vara beredd på, det är ju faktiskt ett diskussionsforum.

Medans ni satt och tjaffsade här såg jag det tristaste MotoGP-lopp jag sett på länge, så ni missade ingat.

Jag har sagt det förr:

Har man gått ner sig i kvicksand ska man vara stilla. Sprattlar man, sjunker man bara djupare.

Du har kvicksand upp till hakan, var still.

Victor skrev:
Är det verkligen så tror du?
Jag har massor med åsikter om folk som skriver en massa skit, det kan handla om allt från smygrasistiska inlägg till jönsar som kör bana i gattempo. Eller för den delen killar som lägger ner en förmögenhet på hojar och tillbehör utan att kunna köra dom. Och nej, det är ingen pik till dig så känn dig inte träffad ;)
Att jag sen inte skriver allt jag har åsikter om är för att det känns onödigt och självklart. Att man kan få kritik för det man skriver får man väl vara beredd på, det är ju faktiskt ett diskussionsforum.

Medans ni satt och tjaffsade här såg jag det tristaste MotoGP-lopp jag sett på länge, så ni missade ingat.
Jag såg också loppet så du kan ta det lungt! :)
Mitt problem är väl att jag har lite svårt för en del typer och inte gärna sitter och låter dem jönsa runt utan försöker få dem på bättre tankar.
Fungerar sällan men är å andra sidan lite av charmen med forum.
Synd bara att fler inte ventilerar sina åsikter, en mångfalld är aldrig fel.

Mattias skrev:
Jag har sagt det förr:
Har man gått ner sig i kvicksand ska man vara stilla. Sprattlar man, sjunker man bara djupare.
Om ja så hade kvicksand upp till flinten så skulle jag inte vara still på ditt kommando :banana

sandstream skrev:
Jag såg också loppet så du kan ta det lungt! :)
Mitt problem är väl att jag har lite svårt för en del typer och inte gärna sitter och låter dem jönsa runt utan försöker få dem på bättre tankar.
Fungerar sällan men är å andra sidan lite av charmen med forum.
Synd bara att fler inte ventilerar sina åsikter, en mångfalld är aldrig fel.

Bara en stilla undran, när man läser en tråd så är det svårt att fatta vad du skriver om när du skriver "en del typer" och "dem" kan du inte skriva det i klartext så man fattar vem du snackar om? :)

/Fredde - väldigt lite hänGArownd.

Edit: en tråd=er tråd

Mattias skrev:
Jag har sagt det förr:

Jag trodde "kvicksand" var något grabbarna i Hollywood hade hittat på...

Om du vet att det finns här nånstans så skulle det vara rätt intressant att åka dit och kolla...

freddexwing skrev:
Bara en stilla undran, när man läser en tråd så är det svårt att fatta vad du skriver om när du skriver "en del typer" och "dem" kan du inte skriva det i klartext så man fattar vem du snackar om? :)

/Fredde - väldigt lite hänGArownd.

Edit: en tråd=er tråd
Förstår vad du menar men det kan bli lite problem att lista alla man tänker på utan att gå igenom gamla trådar osv.
Men, point taken! :tummenupp

sandstream skrev:
Förstår vad du menar men det kan bli lite problem att lista alla man tänker på utan att gå igenom gamla trådar osv.

Jag tycker inte det handlar om att det finns några hangarounds. Däremot fungerar jag så iallafall att jag bygger upp ett förtroendekapital för personer under en tid. Jag kan snabbt lista tio personer som jag skarpt gillar utan att jag nånsin träffat dom. Och minst lika många som jag ogillar.
Och hur många här tror att någon moderator behöver support från användarna av forumet, de flesta kan nog svara rätt bra för sig själva verkar det som.

Victor skrev:
Och hur många här tror att någon moderator behöver support från användarna av forumet, de flesta kan nog svara rätt bra för sig själva verkar det som.

Äh det är den vanliga gamla tekniken att utmåla sig själv till ett offer. I detta fall för en konspiration som involverar moderatorer samt deras "hangarounds".

Victor skrev:
Fakk no. Du skulle kunna vara min pappa. Så upprepar du det där så ger det dålig smak.
Min son Viktor saknar hyfs och fason, smisk ska ha få på :arsele

Mattias skrev:
Du är precis rätt man att kommentera låg nivå.
Nivån blir fan inte högre av att du citerar gåsafar. Lägg av med det, du lurar ignorefunktionen :mad:

Madhonda skrev:
Jag vet inte om Victor är det....men jag kan bli en, om du känner att du behöver fler..!!! :wiggle ;)
Baby, du kan bli det, och mer därtill, till mig :)

anja skrev:
:7peta

Jag kanske minns fel, men var det inte DU som la din ninja rättså omotiverat i en vänstersväng påväg ut till färjan för ungefär två år sen? Med tanke på den omständigheten, är det kanske inte du som ska vara den första att säga att andra inte ska köra över sin förmåga och hetsa på bulten.

Hej igen alla. Har vart på midsommarfirande och inte kunnat följa trådens utveckling. Nu var det inte meningen att det skulle bli SÅHÄR stort men stenen är tydligen i rullning så...

Ja det var Jag som la min hoj på bulten för 2 (!) år sedan. Jag skriver även att det är därför jag ber andra ta det lugnt på "bulten"! Jag har skrivit det i båda trådarna. Var det nåt jag missade med de inläggen som du vill ta upp??

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8