För mig personligen, då jag med handen på hjärtat, i viss mån kanske sållar mig till den lite hetsigare

kategorin som far fram över landets vägnät, så får folk köra hur dom vill bara dom respekterar vissa "spelregler":
- Håll dig på DIN sida av vägen, igår var det en jöns som var på väg att skära i en skymd böj på Bulten men mötes av mitt helljus och han vinglade glatt tebax på SIN sida av vägen, vid fritt skottfält är det bara å åk..
- Ska man köra om så gör det SNYGGT, inga jädra "passera dig mitt i böjen med mötande trafiksyndromet"
- Vrid gärna gasrullen så den blir som en skruvmakaron, men lär dig använda bromsen åxå
Finns säkert en hel del man kan utöka denna lista med, men dessa tycker jag är en bra vägledning när det gäller "aktiv" landsvägsåka..
Vidare tycker jag att det är ganska anmärkningsvärt att fortfarande rasar det av folk i "2 björkars sväng", hur många har det inte trillat av där igenom årens lopp och hur många är det inte redan iår?
Man tycker att vid detta laget att ordet har spridit sig om denna kurva på Bulten?
Bara kolla hur många inlägg här på SH som passerat igenom åren om detta.
Är man rookie på Bulten, hur svårt är det att åka en "rek.runda" och kolla böjjarna och grus/ hål i backen innan man sätter tempo?