Ang. tråden om olyckan på slingerbuten (Sidotråd)

Haha!! Vad ligger till grunds till allt detta? mycket kul läsning är det iaf:=)

Stockholm är inte stort nog för mängen Giganter innom hojsvängen.Jag känner lukten av gängvåld och misshandel.

twinner skrev:
Jag känner lukten av gängvåld och misshandel.

Ja för helvete... kom inte ens på tanken att köra Bulten...utan att fråga om lov först, o fan ta dig om du är snabbare än...hmm...mig.!!! Då åker du på en fetingsmäll :3freak

:) bäst att tillägga!

//M

Så mycket det blev av så lite... ok, jag bidrog ju själv till att vara ofin nog att påtala att alla kanske skulle ta det lite lugnare framöver på bla. bulten...

Ska vi inte ta lite gravöl i veckan och begrava allt gammalt tjafs?

En tur tillsammans allihopa som en enda stor lycklig hojfamilj och sen klämma en bira ihop? :fyllisar

Vad tycks?

Eftersom denna tråd handlade om hur man behandlas om man skriver något annat än "krya på dig" och sedan drev iväg till hur en moderator ska skriva så spinner jag vidare på den tråden.
En moderator ska hålla ordning i trådar så att saker som inte hör hemma där tas bort och banna medlemmar som inte följer forumreglerna...
Mattias skrev:
Där blev det som vanligt inte många rätt.
Helt solklart fall av onödigt påhopp iomed uttrycket "som vanligt"
men det kan ju vara ett internt skämt "vi utanför" inte begriper...
Mattias skrev:
En tummenuppsmiley för att ta udden av inlägget funkar för en del. Här är min variant:FU
Sånt här inlägg ska en moderator tabort...

Swede måste styra upp lite mer här...

Värdet på den här sajten ligger i medlemmarna som deltar, både med inlägg och läsare.
Om det blir förmycket skit så minskar skrivande och läsande medlemmar och forum-ämnena blir magrare och meningslösare.
Risken är att det tillslut bara återstår "korrekta" rip/kryapådig/fanvajagebra inlägg skrivna av kompisgäng...

Känns lite som att trycka på "Missile Launch" när man ska trycka på "skicka svar" :)

UltraMarine skrev:
Sånt här inlägg ska en moderator tabort...

Kanske det, men personligen föredrar jag ett friare forum framför pekpinne och ordningsmanvarianten, främst eftersom det alltid blir godtyckliga bedömningar.

Det är en massa skit i den här tråden, precis som i tråden denna tråd handlar om.

De som mest kommer i dålig dager är personerna själva som skriver. Men samtidigt, eftersom många seriösare personer (som inte använder SH som ett rent tidsfördriv) finner dessa trådar så avsmakande att de vill avregistrera sig. Sedan finns det även de som inte heller kommer registrera sig för samma orsak.

Kan inte alla bara ta och skärpa sig och läsa en bok om hur internet fungerar och paragrafen om Forum / Diskussioner på Internet.

tack

Madhonda skrev:
Ja för helvete... kom inte ens på tanken att köra Bulten...utan att fråga om lov först, o fan ta dig om du är snabbare än...hmm...mig.!!! Då åker du på en fetingsmäll :3freak

:) bäst att tillägga!

//M

Har redan gjort det!! med väldigt obetydliga varvtider:=)Om jag inte minns fel så varvade jag en Fireblade ett par gånger.
Jag slåss inte med kvinnor (bara under vissa omständiheter) så slå dig trött :tungan

Swedie skrev:
Kan inte alla bara ta och skärpa sig och läsa en bok om hur internet fungerar och paragrafen om Forum / Diskussioner på Internet.

tack

Inte för att vara elak men...sånna här diskussioner kommer aldrig att försvinna från SH :)

Hårdare Moderatorer.

sandstream skrev:
Jag har full förståelse för att du har problem med innebörden av ordet patetiskt...
....
De hör av sig till mig eftersom jag är en av få som inte fäster så stort värde vid dina PM....

Sandstream, jag tycker du ska bli utnämnd till någon sorts SH-användarombudsman som vi hjälplösa och nertryckta surfare kan vända oss till för att få hjälp, råd och stöd. Jag känner att det finns ett uppdämt behov eftersom vi blir så dåligt bemötta av de där moderatorerna.

Jag skulle ju skicka det här i ett diskret PM såklart eftersom jag är så hjälplös och nertryckt. Nu var jag dock ute på balkongen precis och styrkte modet med ett par djupa sniffar på thinner-trasan. :tummenupp

Bingo: "..lurar ignorefunktionen..." HAHAHA

Mattias har väl bara en groupie vad jag vet och det är ju Eisbear.
Fast jag skulle nog, jag menar han får ju mig att skratta och det smälter även ett kallhamrat hjärta som mitt :)

Till er andra som letade groupies, ett tips är ju att studera och anamma lite av Mattias mfl's stuns, innehåll och pricksäkerhet i poängerna.
Jag menar, vem vill ligga med Jarl Alfredius om man kan porra med Mikael Tornving??

Mattias inlägg behövs, annars skulle nivån hamna på lägre nivå än vad farmor anser om min körning.
Stå på dig Mattias! :tuttar

Slog mig bara att ingen av de som "hoppade på" mig/MW/andra i den förra tråden har svarat i denna tråd... :va

P-son skrev:
Slog mig bara att ingen av de som "hoppade på" mig/MW/andra i den förra tråden har svarat i denna tråd... :va
De bryr sig nog inte riktigt lika mycket. Det som sägs här på SH skall tas med en nypa salt.

Du överreagerade oxå och det var fel ställe att öppna munnen på. Det är som att vid en krasch, springa över för att sparka lite extra på en redan fallen förare för att få föraren att förstå att han gjorde fel.

Swedie skrev:
De bryr sig nog inte riktigt lika mycket. Det som sägs här på SH skall tas med en nypa salt.

Du överreagerade oxå och det var fel ställe att öppna munnen på. Det är som att vid en krasch, springa över för att sparka lite extra på en redan fallen förare för att få föraren att förstå att han gjorde fel.

Bra liknelse... :rolleyes:

Jag sa aldrig att det var "rätt åt de" eller att de hade gjort fel utan bad bara resten på forumet att ta det lugnt på en redan olycksdrabbad väg. Om nån tror att jag inte känner medlidande, synd om de drabbade säger tuppen ja!
Jag sa ju i en tidigare tråd att jag har vart med om en olycka på JUST denna väg och tycker SJÄLVKLART synd om de drabbade.

I en tråd tidigare i veckan var det några som pratade om att de gjort 25 repor fram och tillbaka. Då tycker jag att det har gått från rekreationsåkande/hojåkande för kul skull till ren tävling.

Bara mina 50 cent.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...