Ang. tråden om olyckan på slingerbuten (Sidotråd)

korvgubbe skrev:
De vill ha diamanter! :tuttar

Äh...vem fan blir lycklig av diamanter..!! :va En stor k*k fungerar bättre. :tungan

Förlåt...jag ska inte skämta om så allvarliga saker.

Om brudarna bara är ute efter plånboken..dissa OMG. En tjej ska ha egen plånbok och ett stort hjärta. :)

Tjing!!

//Mad

Ojdå, helt OT :felämne :brinnerup

Madhonda skrev:
Äh...vem fan blir lycklig av diamanter..!! :va En stor k*k fungerar bättre. :tungan

Förlåt...jag ska inte skämta om så allvarliga saker.

Om brudarna bara är ute efter plånboken..dissa OMG. En tjej ska ha egen plånbok och ett stort hjärta. :)

Tjing!!

//Mad

Ojdå, helt OT :felämne :brinnerup

Det är bra om hon har egenplånbok, och det är den som ska vara stor, inte hjärtat :)

Så fort en tjej ropar ut... aaahhhhhhh... jag äääälskaaaar dej så blir hon fattig.

Nu har jag inte hängt med här på ett par veckor.

Vem är det som har klotat?

Silwer skrev:
Vad är det för moderatorer då?
Om det var mitt inlägg angående en viss moderator som du tänkte på är det bara att läsa lite längre ner i tråden så ser du.
anja skrev:
:7peta
Jag kanske minns fel, men var det inte DU som la din ninja rättså omotiverat i en vänstersväng påväg ut till färjan för ungefär två år sen? Med tanke på den omständigheten, är det kanske inte du som ska vara den första att säga att andra inte ska köra över sin förmåga och hetsa på bulten.
Som någon annan skrev så finns det folk som lär sig av egna erfarenheter, kanske något att tänka på även för dig :)
Goose skrev:
Nämen sluta nu----->Varför lägger Du in en ny tråd istället för att fortsätta på den Du började jamsa i..........P-Son...det är faktiskt ingen som äger bulten, de driver med dig.
Sluta själv!
Läs den första tråden så inser du varför diskussionen inte fortsatte i den!

Sporthoj.com är liv och död! Moderatorerna är GUDAR, och det är SKRÄMMANDE att de skriver att de kör för fort.

Jag blir jätterädd, faktiskt.

Lighten up?

Mattias skrev:
Sporthoj.com är liv och död! Moderatorerna är GUDAR, och det är SKRÄMMANDE att de skriver att de kör för fort.

Lighten up?
ironin är död, länge leve sarkasmen :D

Mattias skrev:
Lighten up?
Vågar man inte ta problemen så kan man ju alltid lägga sig på en 4-årings nivå och säga det motsatta :rolleyes:

Jag tycker bara att du, Mattias, som moderator borde tänka lite mer på vad du skriver och hur du skriver.
Att du kör för fort anser inte jag ha något med saken att göra och det var inte det som jag vände mig mot.
Att däremot skicka PM till folk när de kritiserar någon av de dina som uppenbarligen inte klarar av att "försvarar" sina inlägg är däremot lågt, kanske helt i klass med Glocalnet!

sandstream skrev:
Vågar man inte ta problemen så kan man ju alltid lägga sig på en 4-årings nivå och säga det motsatta :rolleyes:

Jag tycker bara att du, Mattias, som moderator borde tänka lite mer på vad du skriver och hur du skriver.
Att du kör för fort anser inte jag ha något med saken att göra och det var inte det som jag vände mig mot.
Att däremot skicka PM till folk när de kritiserar någon av de dina som uppenbarligen inte klarar av att "försvarar" sina inlägg är däremot lågt, kanske helt i klass med Glocalnet!

Vad bör jag tänka på som moderator? Vad har jag skrivit som är "skrämmande" för dig?

Du är precis rätt man att kommentera låg nivå.

Du gör fanimig aldrig annat än att hacka, klaga och gnälla. Allt för att "skapa en diskussion" eller vad du nu brukar ange som orsak. Jag anar ett visst behov av uppmärksamhet, men jag kan ha fel.

Ingen som surfar sporthoj.com kan ha missat att du är i varenda (överdrift) tråd och sprider skit och är allmänt motvalls. Det var lite roligt de första hundra gångerna, men nu är det bara förutsägbart och trist.

Angående att jag skickar PM till DIG när DU hackar på Anja enbart för att hon har för vana att inte använda versaler vet jag inte om det har med nånting att göra. Jag talade om för henne att du inte uppskattade pillerskämt och jag talade om för dig att hon inte uppskattade ditt hackande på versalbrist. Jag trodde att nån sorts ömsesidigt förstående hade upprättats, men jag hade uppenbarligen fel. Jag försökte medla, men i fortsättningen ska jag skita i det tror jag.

Det här inlägget hade gjort sig bättre som PM, men eftersom du började vädra dina åsikter om mig offentligt så gjorde jag detsamma.

Här kommer en skrämmande moderatorgrej: SKÄRP DIG, FÖR FAN!

Edit: Vidare diskussion kan vi ta via PM, och det gäller alla som känner att de vill gnälla på mig. Det brukar kunna bli lite mer civiliserat när man inte kan räkna med att ens "hangarounds" backar upp en...

Mattias skrev:
Vad bör jag tänka på som moderator? Vad har jag skrivit som är "skrämmande" för dig?

Du är precis rätt man att kommentera låg nivå.

Du gör fanimig aldrig annat än att hacka, klaga och gnälla. Allt för att "skapa en diskussion" eller vad du nu brukar ange som orsak. Jag anar ett visst behov av uppmärksamhet, men jag kan ha fel.

Ingen som surfar sporthoj.com kan ha missat att du är i varenda (överdrift) tråd och sprider skit och är allmänt motvalls. Det var lite roligt de första hundra gångerna, men nu är det bara förutsägbart och trist.

Angående att jag skickar PM till DIG när DU hackar på Anja enbart för att hon har för vana att inte använda versaler vet jag inte om det har med nånting att göra. Jag talade om för henne att du inte uppskattade pillerskämt och jag talade om för dig att hon inte uppskattade ditt hackande på versalbrist. Jag trodde att nån sorts ömsesidigt förstående hade upprättats, men jag hade uppenbarligen fel. Jag försökte medla, men i fortsättningen ska jag skita i det tror jag.

Det här inlägget hade gjort sig bättre som PM, men eftersom du började vädra dina åsikter om mig offentligt så gjorde jag detsamma.

Här kommer en skrämmande moderatorgrej: SKÄRP DIG, FÖR FAN!

Edit: Vidare diskussion kan vi ta via PM, och det gäller alla som känner att de vill gnälla på mig. Det brukar kunna bli lite mer civiliserat när man inte kan räkna med att ens "hangarounds" backar upp en...
Hade du tagit detta via ett PM istället för att "hänga ut" mig så hade jag svarat via ett PM.
Som man bäddar får man ligga.

Jag har åsikter om mycket och skriver i många trådar, ja.
Men om du tänker efter lite så kanske du inser att det är ganska menlöst att hålla med 10 tidigare inlägg, då är det bättre att skriva i de trådar där man har en motsatt åsikt.

Angående Anja så är ju jag inte den första som får PM från dig angående henne.
Antar att Swedie har pratat med dig om detta eftersom det blir lite lätt patetiskt från din sida.

Det jag menar att du ska tänka på när du skriver är att du representerar SH som moderator och det är inte alla som har hängt här i 100 år och känner till dig och din stil.
Som du också kan läsa i den här tråden finns det massor av folk som knappt vågar vädra sina åsikter av rädsla för att bli påhoppade av diverse stammisar.

Tycker hela ditt inlägg visar på en viss obalans så ta det lungt en stund innan du svarar :tummenupp

Ah, jag älskar när en enskild individ gör sig till talesman för "en massa folk".
Angående att vara patetisk... äh, jag vet inte hur jag ska vara diplomatisk här men jag kan säga att du borde veta allt om det.

Ja, jag skickar PM till i princip ALLA om Anja. Det är vad jag lever för. Fast jag minns inte till vem förutom dig, men du har säkert gjort ett omfattande deckarjobb med detta. Grattis.

En tummenuppsmiley för att ta udden av inlägget funkar för en del. Här är min variant: :FU

Oj vilken rolig tråd, jag röstar 5 stjärnor på den, undrar vem som vinner i SH mästerskap i grisbrottning, ös på nu grabbar :banana

sandstream skrev:
Som någon annan skrev så finns det folk som lär sig av egna erfarenheter, kanske något att tänka på även för dig :)

Dina uttalanden är lika slemmiga och äckliga som mördarsniglar. Jag mår illa.

anja skrev:
Dina uttalanden är lika slemmiga och äckliga som mördarsniglar. Jag mår illa.
Vad spännande!
Mattias skrev:
Ah, jag älskar när en enskild individ gör sig till talesman för "en massa folk".
Eller så vill man inte inse vad andra tycker...
Mattias skrev:
Angående att vara patetisk... äh, jag vet inte hur jag ska vara diplomatisk här men jag kan säga att du borde veta allt om det.
Jag har full förståelse för att du har problem med innebörden av ordet patetiskt...
Mattias skrev:
Ja, jag skickar PM till i princip ALLA om Anja. Det är vad jag lever för. Fast jag minns inte till vem förutom dig, men du har säkert gjort ett omfattande deckarjobb med detta. Grattis.
De hör av sig till mig eftersom jag är en av få som inte fäster så stort värde vid dina PM....

Mattias skrev:
En tummenuppsmiley för att ta udden av inlägget funkar för en del. Här är min variant: :FU
Ironin är död, eller vad är det du brukar skriva :hihi
Tummenupp var för att du skulle lugna ner dig lite men det fungerade tydligen inget vidare :3freak

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8