GsxrAbuser
Drygast i stan!
Vi unga är vana att ha invandrare. Det är inte de äldre.
LoL vad då "VANA"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi unga är vana att ha invandrare. Det är inte de äldre.
Visst är det skillnad på demokrat och rasist. Men de som röstat på SD blir kallade rasister, inte demokrater. DU kanske inte tycker att det är så smart att rösta på SD men vad får dig att tro att du vet bäst och har rätt att sätta in folk i fack och förolämpa dem?Det är en jävla skillnad att bli kallad för demokrat och rasist. Visst, man utnyttjar ju fortfarande sin demokratiska rätt att rösta och jag ser inget fel i det. Men man är ju fortfarande en idiot, men rasist behöver man absolut inte vara för att man röstar på SD, däremot röstar troligtvis alla rasister på SD.
Vad är det för fel att kalla folk för idioterDe är ju det, då måste man ju få kalla dem för det? Precis som man måste få kalla en mongoloid för "spärrmongo", en cp-skadad för "cp", på samma sätt måste man ju få kalla en SD-anhängare för idiot alternativt "efterblivna jävel med iq som en 4-årig dampunge".
Jag tolererar oliktänkande människor, hur skulle det se ut annars på jorden? I samma veva tolererar jag mindre begåvade människor också.
Nu vet jag att du tycker det är roligt att uttrycka dig drastiskt för att få reaktioner men ändå.Precis som man måste få kalla en mongoloid för "spärrmongo", en cp-skadad för "cp", på samma sätt måste man ju få kalla en SD-anhängare för idiot alternativt "efterblivna jävel med iq som en 4-årig dampunge".
Jag tolererar oliktänkande människor, hur skulle det se ut annars på jorden? I samma veva tolererar jag mindre begåvade människor också.
Du kan oxå läsa, stoppa upp, fundera på vad som står i inlägget och se om det är möjligt att tolka på ett annat sätt en just din första tanke!Så för att man har en annan åsikt och utnyttjar sin demokratiska rätt så är man korkad enligt dig. Inte så tolerant för oliktänkande.
Det jag syftade på är att det har blivit skamligt att vara stolt över sitt land, hissa flagga, sjunga nationalsången
Hmm. Hänger kamphundar, SD, tribals och addidasbraller ihop måntro?
Hänger prästkappor och roliga mössor ihop?
Du kan oxå läsa, stoppa upp, fundera på vad som står i inlägget och se om det är möjligt att tolka på ett annat sätt en just din första tanke!
Jag är väldigt tydlig med att man ska respektera resultatet i ett demokratiskt val och att folk har rätt att ha vilken åsikt eller tro som de önskar. För mig gäller dessutom detta alla personer i alla lägen. För att vara tydlig: Du har rätt till vilken åsikt som helst, inte att göra vad som helst!
Med det betyder inte att jag måste vara enig eller hålla med eller avstå från att ha en åsikt över hur pass smart/intelligent/funktionell åsikten är.
Finns lite olika definitoner på intelligens men det finns ingen som definierar det som förmåga att se eller peka på ett problem utan alla handlar om att på ett eller annat sätt LÖSA problem. Så utifrån den defintionen är det lite korkat att rösta på någon bara för att de pekar på ett problem då det ju inte bidrar till lösningen. (Lägg också märke till att många motiverar sitt val av SD för att de "vågar säga som det är", inte för att de har en bra lösning, med andra ord uppfyller inte det kriterierna för intelligent beteende!)
Fast jag var stressad och borde uttryckt mig så och inte att man är korkad för att man röstar så, med andra ord skilt på person och handling. Det var korkat av mig!
En allmän reflektion: Lär er skilja på grupp och individ! Att du hittar en korrelation på gruppnivå säger inget om enskilda inivider så även om det skulle presenteras 100 exempel på välutvildade som är oempatiska så bevisar det ingenting eftersom mitt uttlande inte motsäger det. Plus att ni glömmer att det är en jämförelse med en annan grupp...
Jobba effektivare med att förbättra invandrarpolitiken så att vi blir av med SD. Ställ krav på folket som flyttar hit genom att de måste lära sig språket, söka jobb snarast, följa regler och lagar (respektera Sverige). Se till att invandraren känner att de bidrar istället för att omyndighetsförklara och göra denne bidragsberoende.
Våga ta upp ämnet Invandring till diskussion utan pajkastning!
Är inte det just detta som SD vill, och har gått till val med? Inget konstigt eller? Jo tydligen, för i Sverige är man en rasist om man sympatiserar med ovanstående.![]()
Visst är det skillnad på demokrat och rasist. Men de som röstat på SD blir kallade rasister, inte demokrater. DU kanske inte tycker att det är så smart att rösta på SD men vad får dig att tro att du vet bäst och har rätt att sätta in folk i fack och förolämpa dem?
Gustav O skrev:Nu vet jag att du tycker det är roligt att uttrycka dig drastiskt för att få reaktioner men ändå.
Jag har en dotter med en CP-skada. Hon är inget CP som du uttrycker dig utan hon är en människa precis som du, troligen betydligt mer underbar också, men som har ett handikapp - en CP-skada.
Precis som de andra exempel du skriver så är de människor och inte sina handikapp.
Det är en väldig skillnad och jag hoppas verkligen du låter mer på nätet än i verkligheten för att reducera personer till deras handikapp är lika vidrigt som den rasism SD sprider.
"Väldigt fint skrivet av doktorn"
Hmm. Hänger kamphundar, SD, tribals och addidasbraller ihop måntro?
Jag misstänker att de är kraftigt överrepresenterade ja.
Jag tror inte, jag vet att jag är bättre än SD-röstarna och att jag har rätt jämfört med dem.
...om man trivs i ett par adidasbrallor efter hård träning, är det ok? Jag saknar både tribals och kampfhunt dock.![]()
repan skrev:
Du kör ju pastaräser, så det är ok. Jag har tribal och kampkatt men inga träningsbyxor. Det gör att jag känner mig kluven som få :jagharingenlokal![]()
Är inte det just detta som SD vill, och har gått till val med? Inget konstigt eller? Jo tydligen, för i Sverige är man en rasist om man sympatiserar med ovanstående.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |