roffe_s
nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Ja, i nuläget är jag inte riktigt överens med Dig om att MM inte någonstans under rejsets sista del skulle ha kunna ta sig tillräckligt nära för ett försök. Detta utan att kunna peka ut någon särskild kurva under något speciellt varv. Jag bygger min uppfattning på ett allmänt intryck kring hur MMs ekipage uppträdde, Du baserar Din på uppfattningen att JLo körde oerhört bra (där är vi överens) och att MM inte hade något extra trick att trolla fram ur hatten (där är vi inte eniga).För att kunna passera i inbromsningarna så måste man vara nära nog och det var inte Marquez i de sektioner där det funkar att köra om.
De spekulationerna är helt enkelt omöjliga att styrka för alla som inte har tillgång till maskindata och därutöver erfarenhet av just den förarens karaktäristik. Och där är ingen av oss än. Tror jag
En gammal sanning är att lämna det man inte förstår eller kan påverka och gå vidare. Och det är precis det jag tänker göra nu. Och sedan ompröva min uppfattning om och när det framkommer mer underbyggda påståenden! Ha en god kväll, kamrat
EDIT - enligt http://m.crash.net/motogp/news/225017/1/marquez-pedrosa-no-spanish-title-conspiracy.html förefaller ju för övrigt JLos uttryckande av sin tacksamhet för medkombattanternas insats, respekt och nationalitet idag rätt intrikat
Last edited: