Biltmore
Blood Group: Red
Försöker sälja min BMW 320 M-Sport på Blocket...stendött, trots mycket bra pris, mkt frustrerande! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och sätt för i helvete ut rätt årsmodell, de som är intresserade VET att det kom en ny GSX-R 600 år 2004 och den ser INTE ut som den på bilden.
Sålde frugans Ducati för ett tag sedan.
Försöker sälja min BMW 320 M-Sport på Blocket...stendött, trots mycket bra pris, mkt frustrerande!![]()
Du får ju en riktig gsxr för samma pengar typ
http://www.blocket.se/vi/13463638.htm?ca=11_s
du är nog 10k för dyr
Hmmm...är det så folk tänker kanske? Skillnaden mellan min och den där är ju bland annat att min har väghållning och ca 30 hk till på slangen men det spelar ju ingen roll om folk resonerar som du och hellre vill ha en orginalare. Intressant, är det fler som är av samma åsikt?
Jag blir inte av med min hoj heller och det är ändå en 07a för 1300..
http://www.blocket.se/vi/13597998.htm?ca=15_s
Men hörru... Om nu någon, mot förmodan, hade varit så dum att han gått på årsmodelljuget, hur hade du tänkt hantera situationen när kunden upptäckt bluffen och kommit tillbaka och påpekat saken? Hade du låtit köpet gå tillbaka?...det är en 03a som är utagen 04a..en liten fuuling...
Hmmm...är det så folk tänker kanske? Skillnaden mellan min och den där är ju bland annat att min har väghållning och ca 30 hk till på slangen men det spelar ju ingen roll om folk resonerar som du och hellre vill ha en orginalare. Intressant, är det fler som är av samma åsikt?
Ju äldre hoj desto mer standard vill folk ha den, då är det inget plus med aldrig så mycket extrakräm på slangen. En "normal" 1100e ligger nog kring 15 papp såhär års och om inte någon är intresserad av just det godis du sitter på så är det tråkigt nog svårt att få ut pengarna.
En "standard" gsx-r-1100 -89 torde därför ligga högre i pris, trots att din har mer effekt och bättre väghållning (fast ska det senare gälla så måste du ha hottat upp komponenterna rejält, en standard 1100e -82 är knappast bättre än en r1100 -89).
Jag kan faktiskt hålla med om att det är lite dött på blocket
Ni kan granska min annons o se vad ni hittar för fel.
http://www.blocket.se/vi/13461193.htm?ca=11_s
För i min värld så har jag den billigaste 06:an i sverige med mest lull lull för de pengarna med dessutom helt ny motor o koppling.
Folk säljer standard R1:a 04 - 05 för samma pris jag vill ha för min 06:a.
Sen vet jag att vad de begär o vad de får är 2 helt skilda saker.
Den har setts poserandes på ett flertal ställen i Stockholm. Omdömen som har hörts då har varit;
"Otroligt!" "Nämen!?" "Gud va snyggt!"
Folk är så jävla snåla så dom grinar när dom skiter...alla tror att det är gratis...ruskigt tröttsamt....så jävla mätt på alla prutare, SPECIELLT idioterna som prutar INNAN dom tittat på sakerna....![]()
Skriv helt enkelt vad det är du säljer utan utsvävningar eller FÖR mycket text.
Istället för att skriva: 150 hk på slangen så skriver du: Går mycket bra
Istället för att skriva:Extra ditt och extra datt, så skriver du: Fint skick
Skriv också rätt årsmodell ( inga lögner alltså ).
Det man som kund vill, är att veta vad man köper. Skriver du att det är bytt motor, extra ultracolorplusdämpare osv, vad säger det till mig som kund?
Jo...hojen är hårt körd=rappel.
Styling osv kan man inte räkna med att få betalt för. Alla har sin personliga smak ( ungefär som färgen på väggarna i en kåk ), så omodifierat är bäst och mest lättsålt.
Nu utgår jag helt ifrån mina egna preferenser förstås!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |