Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
watteee skrev:Ja som topic lyder, är det lagligt? hörde att det inte skulle vara det, men jag vet inte varför. det låter juh mysko.. :kocko
sEiKo skrev:Det är olagligt för att det minskar polisens chanser att identifiera dig med hjälp av hjälmfabrikatet![]()
tedebest skrev:men, så här trodde jag det var. ett ex.:
du kör lite för fort o ser snuten. snuten kör efter dej o tar ditt regg. du drar till ec. närmaste korvkiosk o tar av dej hjälmen o tar en korv. snuten kommer fram till dej o frågar dej om d va du obla bla bla. du nekar o sejer att det var din "komps" som testade din hoj, han har även exakt lika dant ställ, hjälm osåvisare. men han kom nyss tillbaka med din hoj o lämnade den till dej, nyss när snutarna kom. han stack åt höger ja kommer inte ihåg vad han heter lr vad han har för hoj. va kan snuten seja då???
PS detta har min farsa lärt mej![]()
![]()
![]()
![]()
MinfarsaebesT
watteee skrev:men som om jag tex kör, inte för fort, med en fuzzhat, tror ni att man får böter då?
watteee skrev:men som om jag tex kör, inte för fort, med en fuzzhat, tror ni att man får böter då?
Ja, i inprinsit.tedebest skrev:aha afan, så då kan inprinsit Ghost Rider stanna o neka?? men d kanske fins gränser![]()
TedebesT
för att det kan påverka hjälmens hållbarhet... Meningen är ju att hjälmen ska gå sönder och inte huvudet, om du limmar fast en massa propellrar och antenner osv. så kan du ju antingen stärka hjälmens hållbarhet och därför skada dig mer än nödvändigt...Henken skrev:Öhh, vad är då anledningen till att man inte får lacka eller sätta på dekaler på hjälmen som inte tillverkaren satt dit?
Låter hel mongo.
pretsits...Snabbe_jag skrev:Du skadar inte hjälmen genom att ha en FuzHat på den du limmar inget på själva skalet....
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |