Hojval vid kort benlängd?

Gratta henne till körkortet, jäkligt kul att hon tagit det.

Jag sökte idag som handledare till A1 och B till bonusflickan, så kanske jag skulle ta och köpa reflexvästen. Men i sånt fall kräver jag att affären ska ske på Café Dunken och betalningen vara kontant 😉

Edit: läste lite dåligt i annonsen, vi verkar nog kunna få till en deal då vi verkar ställa samma krav för att genomföra affären🤣

Gratta henne till körkortet, jäkligt kul att hon tagit det.

Jag sökte idag som handledare till A1 och B till bonusflickan, så kanske jag skulle ta och köpa reflexvästen. Men i sånt fall kräver jag att affären ska ske på Café Dunken och betalningen vara kontant 😉

Edit: läste lite dåligt i annonsen, vi verkar nog kunna få till en deal då vi verkar ställa samma krav för att genomföra affären🤣
Jag utlovar en rabatt i paritet vad man som elfirma får hos Ahlsell om du kommer förbi.
Men bara vid extremt långsam affär, och du kommer inte att kunna köra hem samma dag 🥃

Plötsligt händer det...
Ett år senare så är Tårtsmulan nu behörig att framföra "Blåmesen" på egen hand.
Sista träningen igårkväll kl 21 fick ske i 26 graders värme.
Men vi har gnuggat på, och varvat med några körlektioner med ett "proffs", vilket var ett väldigt bra koncept tycker jag.
Jag har för många olater för att lära någon att uppföra sig exemplariskt i trafiken, men jag kan erbjuda mängdträning.
Men hojvalet är hon nöjd med, och känner sig trygg med sitthöjden och allt det övriga, som till exempel motorkaraktären.
Tyvärr är det ju en BMW, och jag har provat med allt, även att sex-strejka, men nu blev det så här.
Men tackar för all input angående hojval, det kan kanske hjälpa någon annan framgent.

View attachment 518770

Nåja, med kortet bärgat så kan vi ta oss till andra länder nu utan bekymmer, känns bra.
Och det var endast 21 grader på uppkörningen klockan 08:30.
Men....det är A/C i Cafe Dunken, och det känns som att det kommer att finnas anledning till förlängda öppettider idag!

View attachment 518771
Grattis till sambon! Allt lät troligt, utom din sexstrejk.

Jag utlovar en rabatt i paritet vad man som elfirma får hos Ahlsell om du kommer förbi.
Men bara vid extremt långsam affär, och du kommer inte att kunna köra hem samma dag 🥃

Det är nog möjligt att affären blir långsam, åker till Sundsvall på tisdag eller onsdag för att motinera GSX:en i några veckor men då jag kommer hem så får vi sikta på att jag kommer förbi och göra upp affären.

Då vi ska diskutera eventuell rabatterat som på Ahlsell så kan det säkert krävas både, öl, whiskey och bastu för att komma fram till nåt vettigt, jag förmodar att du nån gång varit på en "Ahlselldag"🍺🍻🥂🥃

Är intresset väldigt stort så kan jag säker swisha över 10% i handpenning så du håller den åt mig till jag är tillbaka från Sundsvall.

Det är nog möjligt att affären blir långsam, åker till Sundsvall på tisdag eller onsdag för att motinera GSX:en i några veckor men då jag kommer hem så får vi sikta på att jag kommer förbi och göra upp affären.

Då vi ska diskutera eventuell rabatterat som på Ahlsell så kan det säkert krävas både, öl, whiskey och bastu för att komma fram till nåt vettigt, jag förmodar att du nån gång varit på en "Ahlselldag"

Är intresset väldigt stort så kan jag säker swisha över 10% i handpenning så du håller den åt mig till jag är tillbaka från Sundsvall.

Jag erbjuder mig att övervaka affären på plats så att allt går rätt och riktigt till.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...