ah17
Bannad
Bingo skrev:Alltså, jag är ju inte expert på israelisk lag precis, men jag tror att det kan ligga ett "tryckfel" bakom den uppgiften![]()
Nej någon expert är du sannerligen inte. Viss självinsikt, finns kanske hopp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bingo skrev:Alltså, jag är ju inte expert på israelisk lag precis, men jag tror att det kan ligga ett "tryckfel" bakom den uppgiften![]()
Ja, inte var det Nisse från Manpower i alla fall.newstead skrev:Nä vadå? Tror du att Nisse* varit där?
*Den berömda tryckfelsNisse
Om man tänker efter ordentligt så låter det ju faktiskt liiiite konstigt. Fast som du säger, helt säker kan man ju inte vara. Det kanske finns nån gammal lag från 1800-talet där det finns ett kryphål som gör det lagligt.Bingo skrev:Alltså, helt säker kan man ju inte vara, men håll med om att det låter ganska konstigt!
...
Det är ord vi alla kan förstå. Inget jidder, bara raka, rena fakta!
![]()

Oj, vilken tur att du kom just nu. Kan vi få en expertkommentar från dig om sanningshalten i artiklarna i patriot.nu, tack!ah17 skrev:Nej någon expert är du sannerligen inte. Viss självinsikt, finns kanske hopp.
*burrr*Twosaint skrev:Äh skärp dig och köp en T-shirt nu.
Vi hatar ingen, vi bara älskar det vi har.![]()
Gustav O skrev:*burrr*
Det ska jag göra men definitvt inte på den sidan.Twosaint skrev:Ok ja det är vinter men köp en långärmad då ?
Klockan är över elva och jag skall upp och jobba imorrn. Expertkommentaren tack!ah17 skrev:Nej någon expert är du sannerligen inte. Viss självinsikt, finns kanske hopp.
Bingo skrev:Oj, vilken tur att du kom just nu. Kan vi få en expertkommentar från dig om sanningshalten i artiklarna i patriot.nu, tack!
Alltid lika negativ... Den lille pappkallen och gnagaren, som påstår sig vara ett stort däggdjur, tror dig säkert.ah17 skrev:För övrigt vet jag inget om vare sig hemsidan eller den där Klas, fast det är det väl ingen som tror på.

Ravetrancer skrev:Kikade in där alldeles nyss och jag tycker mig ana ett rasistiskt budskap.
//R

McFille skrev:Mycket text
![]()
Hur var det då med Hitler och Owens? Snäste Hitler av Owens och vägrade skaka hans hand på grund av att han var neger? Naturligtvis är även detta en påhittad fiendelögn. Hitler närvarade vid friidrottstävlingarnas första dag i Olympiastadion, den andra augusti, och gratulerade personligen tysken Hans Woellke, som var den första tysk att vinna en olympisk guldmedalj sedan 1896. Under resten av dagen var Hitler kvar och gratulerade övriga vinnare, både tyskar och icke-tyskar, i sin VIP-loge. Tidigt på morgonen dagen efter, den tredje augusti, besökte Internationella Olympiska Kommitténs (IOK) ordförande, Comte Baillet-Latour, Hitler och påpekade att han bröt mot de olympiska stadgarna genom att gratulera vinnarna i sin VIP-loge. Hitler bad om ursäkt och sa att han inte skulle gratulera någon vinnare offentligt längre. Detta var den enda anledningen till att Hitler inte gratulerade Owens när denne vann sina guldmedaljer senare under dagen, den tredje augusti. I linje med de olympiska stadgarna skakade Hitler inte Owens hand för att gratulera honom, och inte någon annan vinnares hand för den delen heller, under återstoden av de olympiska spelen. Däremot vinkade Hitler uppmuntrande till Owens från sin VIP-loge, något som Owens medger i sin självbiografi, The Jesse Owens Story, 1970:
Bingo skrev:Det är ord vi alla kan förstå. Inget jidder, bara raka, rena fakta!
![]()
Chris Ash skrev:Den där www.patriot.nu ska få bli min nya startsida, det är fanimej inga såna idioter som tror man kan lära sig nåt i böcker och på universitetet, det är ren och oförfalskad livserfarenhet!
IronMike skrev:Rosor är röda,
violer är blå,
jag är schizo, och det är jag med...
Skämt å sido.. Jag är inte mer rasist än vad alla andra är.
Är trött på mkt skit, men jag ogillar inte någon pga av
hudfärg..

IronMike skrev:Jag har varit medlem i några olika föreningar, och bl a träffat alla dom där "typerna"... Ej medlem i nåt sånt längre, opolitisk officiellt. Inga såna låtar kvar, förutom några gamla skivor i en flyttkartong. Å' håret mitt har växt ut.
Då tidningarna gick ut med "nazisterna" på omslaget, så var man lite mer aktiv å kände några st, ett dussintal kommer från österort. Men sen trilla dom dit efter rånet mot P10 i strängnäs, Klasse hade kvar alla vapen.
Jag tycker mest han målar upp dessa personer som idoler?twinner skrev:Så du har alltså varit en svag,rädd människa med idiotiska åsikter,starkt att erkänna det.
McFille skrev:Expressens version:
![]()
Den där hamnade i fel tråd va?Markus skrev:Göteborgsposten kommer med ytterligare en version.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=261775

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda