Är detta klassat som rasism?

Status
Ej öppen för fler svar.
Dumhuvuden. Härmed dubbar jag eder alla till riddare av dumhet.
I dumhetens borg skall ni tyna bort till evigheten.

Bingo skrev:
Vilken märklig mening. Är det invandrarsvenska? Vad betyder den, vad menar du, hur mår du :confused:

Om vi ändrar lite i meningen kan man få det till följande: "Bra att du som invandrare kallar alla svenskar för idioter. :confused:" Då blir det begripligt. Med tanke på dina tidigare alster kan man också begripa att du begrep det hela fel. Normalt brukar jag inte ägna någon uppmärksamhet åt såna som du, men nu är det dags att gå hem, vilket gör mig glad till sinnet. Därför skall jag förklara för dig. Jag skriver långsamt så att du har en chans att hänga med. Säg till om du inte begriper, då skriver jag det en gång till. Är du med nu?

Var är alla idioterna i irl? Jag träffar aldrig på dem där. Var är du?

Sådär, fattade du nu? Inte? Nähä, ok... Men du är kanske bra på att sälja tidningar :lol

@ byidioten, hälsa Marieholm :hej

Du har fel. Jag är mycket noga med att skilja på såna som du och hederligt folk.

Du svamlar tamej fan värre än din stora idol Bratwurst. :arsele

Sluta leta Idioten finns i spegeln. :D

Last edited:
Ukiwaza skrev:
Du svamlar tamej fan värre än din stora idol Bratwurst. :arsele

Sluta leta Idioten finns i spegeln. :D
Gäsp...

Bingo skrev:
Vilken märklig mening. Är det invandrarsvenska? Vad betyder den, vad menar du, hur mår du :confused:

Om vi ändrar lite i meningen kan man få det till följande: "Bra att du som invandrare kallar alla svenskar för idioter. :confused:" Då blir det begripligt. Med tanke på dina tidigare alster kan man också begripa att du begrep det hela fel. Normalt brukar jag inte ägna någon uppmärksamhet åt såna som du, men nu är det dags att gå hem, vilket gör mig glad till sinnet. Därför skall jag förklara för dig. Jag skriver långsamt så att du har en chans att hänga med. Säg till om du inte begriper, då skriver jag det en gång till. Är du med nu?

Var är alla idioterna i irl? Jag träffar aldrig på dem där. Var är du?

Sådär, fattade du nu? Inte? Nähä, ok... Men du är kanske bra på att sälja tidningar :lol

@ byidioten, hälsa Marieholm :hej

Du har fel. Jag är mycket noga med att skilja på såna som du och hederligt folk.

Du blandar nog ihop hederlighet med hederskultur. Det förstnämnda var en gång självklart i Sverige. Det sistnämnda ett nytt berikande fenomen från pensionsräddande raketforskare som du. *host host*

Hajar du Bagdad-Bingo?

Ny lektion imorgon, gå nu hem och räkna barnen och prygla frugan...

Last edited:
ah17 skrev:
Du blandar nog ihop hederlighet med hederskultur. Det förstnämnda var en gång självklart i Sverige. Det sistnämnda ett nytt berikande fenomen från pensionsräddande raketforskare som du. *host host*

Hajar du Bagdag-Bingo?

Ett tappert försök.

ah17 skrev:

Hajar du Bagdag-Bingo?

Gäsp...

Markus skrev:
Jag bara väntade på att du skulle posta den. :hihi

Det här är ju trevligt:

Bland dem som betecknar sig som muslimer hyser nära 40 procent en antisemitisk inställning.

Så toleranta de är.
Och ni som kommer börja gapa om Israels politik, läs rapporten först (eller lägg upp för straffspark:)).

Jepp men Swedie tog bort den separata tråd jag skapade just för att diskutera detta obekväma fenomen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form