HanneZ
Avställd
Kan skor gissa nu också? Där ser man.Ukiwaza skrev:Tja gissningar är ju vardagsmat för din yrkesskor.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan skor gissa nu också? Där ser man.Ukiwaza skrev:Tja gissningar är ju vardagsmat för din yrkesskor.![]()
HanneZ skrev:Kan skor gissa nu också? Där ser man.

lorkan skrev:Och under "moppefucko" kategorin platsar väl inte jag in, jag äger ju faktiskt en motorcykel. ?
Markus skrev:Kul att de annars så välvilliga liberalerna retar trådens enda invandrare för hans språkliga tillkortakommanden.![]()
Fast det vore fucking intressant att veta vad en yrkes-sko är.![]()
Chris Ash skrev:Vi liberaler gör inte skillnad på invandrare och svenskar, en fåne är alltid en fåne liksom.
Markus skrev:Kul att de annars så välvilliga liberalerna retar trådens enda invandrare för hans språkliga tillkortakommanden.![]()
Fast det vore fucking intressant att veta vad en yrkes-sko är.![]()
Vem är Hanna?Ukiwaza skrev:Tack Hanna
Chris Ash skrev:Vi liberaler gör inte skillnad på invandrare och svenskar, en fåne är alltid en fåne liksom.
Markus skrev:Ah:s dutch chick gills inte.![]()

Hell yeahChris Ash skrev:Räknas inte Bingo då?
Det är en chansning men jag har för mig Bingo skrivit att han är invandrare, dessutom ser han allt lite mörk och farlig ut

hade nog inte suttit fel, har varit lite väl lång pajkastning nu..Tja, vem av oss har det bäst? Jag som får betalt för att gissa eller du som får betala mig för det?Ukiwaza skrev:Tja gissningar är ju vardagsmat för din yrkesskor.![]()

Bingo skrev:Ok, folks. Tillbaka till allvaret. Hur var det nu med medlemsskap i svenska motståndsrörelsen. Vilka av er är medlemmar? Hur många tidningar har ni sålt? Stig fram och skryt nu, som de stolta, svenska byidioter ni är
Hell yeah![]()
Varför är det aldrig någon som kommer fram till mig och säger något på riktigt? Är ni alla av samma kaliber som den lille gnagaren - JÄTTESTORA på ett internetforum, små gnagare på riktigt![]()
Ukiwaza skrev:Bra att du som invandrare kalla kollektiv alla Svenskar för idioter.![]()
Vilken märklig mening. Är det invandrarsvenska? Vad betyder den, vad menar du, hur mår duUkiwaza skrev:Bra att du som invandrare kalla kollektiv alla Svenskar för idioter.![]()

Du har fel. Jag är mycket noga med att skilja på såna som du och hederligt folk.ah17 skrev:Nej och ni gör heller inte skillnad på kriminella och hederligt folk.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |