Är detta klassat som rasism?

Status
Ej öppen för fler svar.
HanneZ skrev:
Kan skor gissa nu också? Där ser man.

Aha, han menade skor. Först trodde jag att han hade kluddat dit ett grammatiskt fel och menade yrkesko istället för yrkeskor, för han skrev ju din och inte dina. :rolleyes:

Men.

Vad är en yrkesko ? :va

Last edited:
Kul att de annars så välvilliga liberalerna retar trådens enda invandrare för hans språkliga tillkortakommanden. :tummenupp

Fast det vore fucking intressant att veta vad en yrkes-sko är. :gnissla

Markus skrev:
Kul att de annars så välvilliga liberalerna retar trådens enda invandrare för hans språkliga tillkortakommanden. :tummenupp

Vi liberaler gör inte skillnad på invandrare och svenskar, en fåne är alltid en fåne liksom.

Chris Ash skrev:
Vi liberaler gör inte skillnad på invandrare och svenskar, en fåne är alltid en fåne liksom.

Men ni har extremt dålig avatarsmak, och framför allt källor till dem. :)

Markus skrev:

Nä men se oj där hade du fel.

Ok, folks. Tillbaka till allvaret. Hur var det nu med medlemsskap i svenska motståndsrörelsen. Vilka av er är medlemmar? Hur många tidningar har ni sålt? Stig fram och skryt nu, som de stolta, svenska byidioter ni är :lol

Chris Ash skrev:
Räknas inte Bingo då?

Det är en chansning men jag har för mig Bingo skrivit att han är invandrare, dessutom ser han allt lite mörk och farlig ut
Hell yeah :yoparty

Varför är det aldrig någon som kommer fram till mig och säger något på riktigt? Är ni alla av samma kaliber som den lille gnagaren - JÄTTESTORA på ett internetforum, små gnagare på riktigt :lol

Bingo skrev:
Ok, folks. Tillbaka till allvaret. Hur var det nu med medlemsskap i svenska motståndsrörelsen. Vilka av er är medlemmar? Hur många tidningar har ni sålt? Stig fram och skryt nu, som de stolta, svenska byidioter ni är :lol

Hell yeah :yoparty

Varför är det aldrig någon som kommer fram till mig och säger något på riktigt? Är ni alla av samma kaliber som den lille gnagaren - JÄTTESTORA på ett internetforum, små gnagare på riktigt :lol

Bra att du som invandrare kalla kollektiv alla Svenskar för idioter. :confused:

Chris Ash skrev:

Nej och ni gör heller inte skillnad på kriminella och hederligt folk.

Ukiwaza skrev:

Han har ju rätt såtillvida att det var idiotiskt att erbjuda honom svenska bidrag, för någon påhittad snyfthistoria. Tom en bydåre skulle genomskådat bluffen.

Ukiwaza skrev:
Vilken märklig mening. Är det invandrarsvenska? Vad betyder den, vad menar du, hur mår du :confused:

Om vi ändrar lite i meningen kan man få det till följande: "Bra att du som invandrare kallar alla svenskar för idioter. :confused:" Då blir det begripligt. Med tanke på dina tidigare alster kan man också begripa att du begrep det hela fel. Normalt brukar jag inte ägna någon uppmärksamhet åt såna som du, men nu är det dags att gå hem, vilket gör mig glad till sinnet. Därför skall jag förklara för dig. Jag skriver långsamt så att du har en chans att hänga med. Säg till om du inte begriper, då skriver jag det en gång till. Är du med nu?

Var är alla idioterna i irl? Jag träffar aldrig på dem där. Var är du?

Sådär, fattade du nu? Inte? Nähä, ok... Men du är kanske bra på att sälja tidningar :lol

@ byidioten, hälsa Marieholm :hej

ah17 skrev:
Nej och ni gör heller inte skillnad på kriminella och hederligt folk.
Du har fel. Jag är mycket noga med att skilja på såna som du och hederligt folk.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form