lorkan
Bannad
Master_ skrev:eller ska vissa bedömma vad som är rätt och förbjuda allt annat?
Ja.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Master_ skrev:eller ska vissa bedömma vad som är rätt och förbjuda allt annat?

Är mördare schyssta? Jag antar att det va extremt ironiskt men det va ju inte direkt kul...IronMike skrev:Det är gamle räven Klas Lund som ligger bakom patriot.nu .. (svenska motståndsrörelsen) som från början hette v.a.m. Vitt ariskt motstånd. Det är hans röst man hör i introt till Vit Aggressions låt Död åt zog. Samma kille som begick första rasmordet i sverige 1986, i Nynäshamn - dömdes för dråp, då han knuffa ner en neger från ett parkeringshus.
Mysig kille de där..nejmen han e schysst, köpt tårgas av honom å lite annat smått å gott.
http://aftonbladet.se/nyheter/0410/12/NYHETER-12s06-lund-91_368.jpg
![]()
HanneZ skrev:Är mördare schyssta? Jag antar att det va extremt ironiskt men det va ju inte direkt kul...

Chris Ash skrev:Det är iaf ganska lustigt att se att retoriken på sidan är påfallande lik Ah17:s

Jag fick en piztol en gång!Chris Ash skrev:Näe han e jettesjusst, jag köpte en begagnad AK4 med tre maggassin av honom, han va hur snel som helst!![]()

Det fria Sveriges regering skall omedelbart utträda ur den Europeiska unionen. Om detta inte accepteras av de korrumperade makthavarna i Bryssel och om de därför hotar med militär intervention måste det fria Sverige försvara sig med alla nödvändiga medel.

Chris Ash skrev:Det är tillåtet, hemsidan innehåller förvisso enbart dumheter men inget olagligt såvitt jag kan se.
Det är iaf ganska lustigt att se att retoriken på sidan är påfallande lik Ah17:s
"Du kanske inte vet det än, men du lever i ett system på väg mot sin undergång. Du lever i ett land där allt vänts upp och ner. Du lever mitt i en döende civilisation.
Än så länge äter sig ”tillväxten” och ”utvecklingen” fram över det mördade folkhemmets rester, men snart kommer inte den ekonomiska tillväxten kunna dölja den kulturella, sociala och etniska katastrofen."
"En smygande revolution har ägt rum i Sverige. En tyst konspiration av destruktiva krafter har sakta men säkert tagit över vårt land. År efter år har dessa krafter, understödda av utländska intressen infiltrerat statsapparaten, massmedia, näringsliv och kulturliv.
Vårt en gång fria land har förvandlats till en lydstat under en korrumperad centralmakt i Bryssel."
![]()
![]()
![]()
Agerar han månne spökskrivare?

Bingo skrev:En pruttclowns krumsprång kan vara roliga - i små doser, lukten blir snabbt besvärande.

Hur fan kan du göra tummenupp? Fy fan för att citera en känd OT-"karaktär".IronMike skrev:Mysig kille de där..nejmen han e schysst, köpt tårgas av honom å lite annat smått å gott.
![]()
Sidan är till bredden fylld av fantastiska citat och dumhet går ju inte att förbjuda.McB skrev:De verkar ha grym koll på utrikespolitik. Först och främst är EU-medlemskap frivilligt. Dessutom har inte EU någon militär makt.![]()
![]()
IronMike skrev:Det är gamle räven Klas Lund som ligger bakom patriot.nu .. (svenska motståndsrörelsen) som från början hette v.a.m. Vitt ariskt motstånd. Det är hans röst man hör i introt till Vit Aggressions låt Död åt zog. Samma kille som begick första rasmordet i sverige 1986, i Nynäshamn - dömdes för dråp, då han knuffa ner en neger från ett parkeringshus.
Mysig kille de där..nejmen han e schysst, köpt tårgas av honom å lite annat smått å gott.
http://aftonbladet.se/nyheter/0410/12/NYHETER-12s06-lund-91_368.jpg
![]()
Jag har varit medlem i några olika föreningar, och bl a träffat alla dom där "typerna"... Ej medlem i nåt sånt längre, opolitisk officiellt. Inga såna låtar kvar, förutom några gamla skivor i en flyttkartong. Å' håret mitt har växt ut.lorkan skrev:Du har koll du. Brukar du lyssna på vit maktmusik ?
IronMike skrev:Jag har varit medlem i några olika föreningar, och bl a träffat alla dom där "typerna"... .... Men sen trilla dom dit efter rånet mot P10 i strängnäs, Klasse hade kvar alla vapen.
Rosor är röda,Chrille skrev:Ditt framträdande i den här tråden känns lite schizo...
"Handel med icke-judiska slavar som sådan är nämligen laglig i Israel."Ravetrancer skrev:

Tur att man inte ska till IsraelBingo skrev:"Handel med icke-judiska slavar som sådan är nämligen laglig i Israel."
http://www.patriot.nu/artikel.asp?artikelID=88
![]()

Kan man bli otydligare?IronMike skrev:Skämt å sido.. Jag är inte mer rasist än vad alla andra är.
Alltså, jag är ju inte expert på israelisk lag precis, men jag tror att det kan ligga ett "tryckfel" bakom den uppgiftennewstead skrev:Tur att man inte ska till Israel![]()
Nä vadå? Tror du att Nisse* varit där? Menar du att det skulle kunna vara olagligt med slavhandel av icke-judar i Israel? Isf kanske det vore på sin plats att påpeka det för författaren av den där artikelnBingo skrev:Alltså, jag är ju inte expert på israelisk lag precis, men jag tror att det kan ligga ett "tryckfel" bakom den uppgiften![]()
Alltså, helt säker kan man ju inte vara, men håll med om att det låter ganska konstigt!newstead skrev:Nä vadå? Tror du att Nisse* varit där? Menar du att det skulle kunna vara olagligt med slavhandel av icke-judar i Israel?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |