Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja exakt, jag tycker vapen borde vara lätt att äga. Antar att det är kamphundsägarna jag skall liera mig med.
Hur är det med lejon och tigrar, borde man få ha sådana också? Det finns ju gott om "bevis" på hur söta lejonungar är.![]()
Undrar vad hennes nästa yrkesval blir sen?
Sjukpensionär eller performance-artist gissar jag på, alternativt flerbarnsmamma med svanktatuering.
Går ägarna efter utseendet antar jag att skönhet kommer innifrån....![]()
Vi förbjuder spriten/alkohol för inte många i detta land som jag sett kan hantera denna dryck/drog.
Markus för helvete är du rädd för dessa hundar? du som är en smart snubbe för övrig borde väl själv kunna räkna ut själv vad ett förbud kommer att innebära. I nyheterna sa hundcoachen mycket som var bra, men som han sa tidigare är det en väldigt liten del som kamphunds problemet utgör, varför kan inte dessa fega politiker ta tag i det riktiga problemen först?
Allvarlig fråga, kan man som husse få ett straff för att jycken äter upp någon om man inte bussat vovven på personen/hunden?
Förutom avlivning alltså..
Jag har en vass kökskniv.....gör det mig till en farlig individ?
Skulle du stå med din kniv i koppel utanför entren till ICA, så skulle jag nästan anta det![]()
Jag söker verkligen argument till varför man inte skulle förbjuda detta.
Men jag antar att dessa genuint hundintresserade individerna ska få syssla med sin hobby![]()
Hmm, vilken annan hobby skulle dom kunna ha där man kan springa runt i Adidasoverall & guldkedja & kompensera för liten penis....?
...kampade loss på skitungen...
Jag tycker vi ska hjälpa våra utstötta med substitut.
Jag tycker det vore fräckt om de hade en sån här ..
![]()
reZpeKCt-killah-dög!
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |