Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Du flyttar bara skadan längre in och blir mer kostsamtHär i staden tar vi aldrig bort kroken när vi använt den, det är ju en praktisk "parkeringssensor" även fast bilen är utrustad med det, så slipper ju MIN bil bli skadad,

Du flyttar bara skadan längre in och blir mer kostsamt![]()
Det ante mig....
Jag trodde nästan att någon krockat den igenom Biltemas strömtjuvshylla.Om nån undrar vad sjutton det är på bilden tidigare så är det en Olds Delta 88 som hade dieselmotor från början och någon gång fått en äldre bensinmotor nerstoppad. Det påstås att den har gått att köra för nåt decennium sen, men elsystemet är anpassat lite sporadiskt.

Jag säger inte att det inte är så det gått till.Jag trodde nästan att någon krockat den igenom Biltemas strömtjuvshylla.![]()
Ni som kör BMW med skärm, nu kan ni trots löftet vänta er reklam på mittkonsolen.
Vi ska alltså distraheras under vår körning för att byggaren behöver få in mer stålar nu när det går sådär halvbra för BMW.
Många rattsurfar fortfarande trots förbudet, men för oss som klarar av en körning utan att ens ägna telefonen en tanke, blir detta ett klart störande inslag.
Blir intressant att höra om deras tyska kollegor på Audi, Mercedes och VW kommer att ta efter detta beslut som tagits med hjärnsläpp.
Ska man kanske betala en månadsavgift till tillverkaren för att få en reklamfri bil ?

Eller rättvända kepsar?
Eller kuddar att sitta på så föraren får upp näsan över dörrkanten?
Minns inte riktigt men minns att jag tryckte in kulan med andan i halsen. Går det inte att justera ut pinnen på motorn med justerskruven?Dottern har en Renault Clio 3 där ena strålkastaren lyser ner i backen. Vi kollade ställskruv och motor, men inget händer med justeringen. Googlade på att få ur strålkastaren, pga det så kom annons upp på motorn. Visade sig att den bara sitter med bajonettfattning. Men hur får man skallen att fastna i innanmätet?
Inställning, strålkastarinriktning, Höger fram, Vänster fram - CITROËN, MERCEDES-BENZ, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, TOYOTA - OE 04 431 359, 093161736, 1607972880
Köp Inställning, strålkastarinriktning, Höger fram, Vänster fram NTY hos Skruvat - 126 kr. Sensor xenonljus med originalkvalitet. Originalnummer: 04 431 359, 093161736, 1607972880, 2605600Q0A, 26056-00Q0A, 260564EA0A, 4159062400, 44 31 359, 4431359, 6224.R8, 6224.S7, 6224R8, 6224S7, 82 00 402...www.skruvat.se![]()
![]()
Jo, pinnen går att justera ut helt med skruven. Kör man motorn så åker även pinnen fram och tillbaka. Igår kväll hittade jag någon video (som jag inte hittar på igen) där det ser ut som en U-formad vit grej. Jag har ett endoskop, provade att ta en bild in där och det ser ut så här. Verkar fattas något, men är ju inte helt säker. Antar att det bara är att skaffa ny strålkastare i så fall.Minns inte riktigt men minns att jag tryckte in kulan med andan i halsen. Går det inte att justera ut pinnen på motorn med justerskruven?

|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |