Jo, 7GT verkar sälja mycket bra för närvarande, det handlar om ca 250 tuss extra för att få de andra alternativen på min lista som jag tänker mig bilen. För de slantarna ska skillnaden i körupplevelse märkas ordentligt.
De som provat 7GT talar om en duktigt körglad upplevelse. Och det är inte mig emot, däremot vill jag nog kolla upp bagageutrymmet innan jag bestämmer mig. Vi lär köra med
hundbur något eller några år till vilket naturligtvis blir en begränsande faktor.
Men - en 7GT Privilege med dragkrok på köpet vore ju inte fel

Hoppas kan man ju alltid…