Frågor man vågar ställa

Någon som kan tipsa om bra vvs-firma södrastockholm. Har börjat riva i ena badrummet, och behöver fixa ut rören genom framtida plywood. Badrummet är 25 år gammalt och på den tiden var det bara enkelgips och våtrumstapet.
Har rör-i-rör och det är det som ställer till det för mig.
Skicka PM.

Känner ett par genom jobbet som ger gott intryck. Har inte haft dem hemma hos mig. Men att de är hela, rena, vettiga och för sig som folk är iaf ett plus...

Vad är motsatsen till en kondom?

Nä men jag håller på att knåpa ihop en hållare för en skärm i vinterpulkan, enkelt & inga större investeringar.. är en knepig kombo tydligen. Självborrande och konstruktionslim på brädan är inte aktuellt.

Så en hållare för skärmen à 15.6" eller på riktigt 354.85 x 227.97 x 11.9 mm och knappt 1.4kg. Köpt 2 billiga för totalt 180kr om jag kommer ihåg rätt och sedan är tanken att hållaren fästs med magnet på det jag konstruerar. Förut hade Clasan 50kg magnet men nu var 30kg det som smällde högst. Oavsett vill jag minimera risken att den glider och kom f-n inte på något vettigt. Ja jag kan beställa men handlar helst över disk när man är igång.

Tunnt som vinyl, typ, med hög friktion utan att skrapa märken. Såndär antiglidmatta med hål i känns lite skräpigt och bygger kanske för mkt för magneter.

Helst skulle jag haft ett hard case eller gummi utan lock men verkar lögn i helvete med dom måtten. Det är en Book 2 360 som mest samlar damm och därav får den bo i bilen sen.

Förut hade Clasan 50kg magnet men nu var 30kg det som smällde högst. Oavsett vill jag minimera risken att den glider och kom f-n inte på något vettigt. Ja jag kan beställa men handlar helst över disk när man är igång.

Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”