Frågor man vågar ställa

Är det samma klientel som sitter och ser en långfilm på sin lilla smartphoneskärm som bara är lite större en en dryg dm i storlek... som har TV-skärmar hemma som är allt ifrån 40" - 100"? :)

Skäms att erkänna att jag inte ens äger en smartphone. Tröttnade på att vareviga jävla dag hålla på att ladda den förbannade mobilen så det slutade med att den fick stå på laddning dygnet runt, året runt. Men då gav batteriet upp och inte kunde jag byta batteri på någon minut utan telefonen åkte till återvinningen. :smasha

Jag ser youtubes som är en halvtimme långa ungefär på min telefon då jag äter lunch då jag jobbar, mest för att stänga ute omvärldens ständiga tomgångsprat, men då är det typ sånt som skulle funka som podcast, dvs videon är av liten vikt.

Youtubes som jag vill se på, ser jag på min TV som någon kallade "söt husvagns-tv" för att den bara är runt 40"
Mina föräldrar har en gigantisk TV och soffan 2 meter ifrån, det tycker jag nästan blir jobbigt stort.

Jag såg att man kunde köpa en 55" tv för småpengar nu på svarta fredagen, men jag ser aldrig på TV nästan

Jag ser youtubes som är en halvtimme långa ungefär på min telefon då jag äter lunch då jag jobbar, mest för att stänga ute omvärldens ständiga tomgångsprat, men då är det typ sånt som skulle funka som podcast, dvs videon är av liten vikt.

Youtubes som jag vill se på, ser jag på min TV som någon kallade "söt husvagns-tv" för att den bara är runt 40"
Mina föräldrar har en gigantisk TV och soffan 2 meter ifrån, det tycker jag nästan blir jobbigt stort.

Jag såg att man kunde köpa en 55" tv för småpengar nu på svarta fredagen, men jag ser aldrig på TV nästan
Har insett att TV som begrepp helt har försvunnit för mig. Linjär-TV har jag inte tittat på sen flera år, finns inte ens någon sådan möjlighet inkopplad, utan det är bara olika former av streaming. Har dessutom kommit på mig själv med att sitta i soffan och kolla på mobilskärmen, trots att jag har en 65-tums TV på väggen rakt framför mig. Vet inte om det beror på att jag är närsynt, försöker spara el eller bara är helt dum i huvet.

Nyheter
Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!