Frågor man vågar ställa

Är det samma klientel som sitter och ser en långfilm på sin lilla smartphoneskärm som bara är lite större en en dryg dm i storlek... som har TV-skärmar hemma som är allt ifrån 40" - 100"? :)

Skäms att erkänna att jag inte ens äger en smartphone. Tröttnade på att vareviga jävla dag hålla på att ladda den förbannade mobilen så det slutade med att den fick stå på laddning dygnet runt, året runt. Men då gav batteriet upp och inte kunde jag byta batteri på någon minut utan telefonen åkte till återvinningen. :smasha

Jag ser youtubes som är en halvtimme långa ungefär på min telefon då jag äter lunch då jag jobbar, mest för att stänga ute omvärldens ständiga tomgångsprat, men då är det typ sånt som skulle funka som podcast, dvs videon är av liten vikt.

Youtubes som jag vill se på, ser jag på min TV som någon kallade "söt husvagns-tv" för att den bara är runt 40"
Mina föräldrar har en gigantisk TV och soffan 2 meter ifrån, det tycker jag nästan blir jobbigt stort.

Jag såg att man kunde köpa en 55" tv för småpengar nu på svarta fredagen, men jag ser aldrig på TV nästan

Jag ser youtubes som är en halvtimme långa ungefär på min telefon då jag äter lunch då jag jobbar, mest för att stänga ute omvärldens ständiga tomgångsprat, men då är det typ sånt som skulle funka som podcast, dvs videon är av liten vikt.

Youtubes som jag vill se på, ser jag på min TV som någon kallade "söt husvagns-tv" för att den bara är runt 40"
Mina föräldrar har en gigantisk TV och soffan 2 meter ifrån, det tycker jag nästan blir jobbigt stort.

Jag såg att man kunde köpa en 55" tv för småpengar nu på svarta fredagen, men jag ser aldrig på TV nästan
Har insett att TV som begrepp helt har försvunnit för mig. Linjär-TV har jag inte tittat på sen flera år, finns inte ens någon sådan möjlighet inkopplad, utan det är bara olika former av streaming. Har dessutom kommit på mig själv med att sitta i soffan och kolla på mobilskärmen, trots att jag har en 65-tums TV på väggen rakt framför mig. Vet inte om det beror på att jag är närsynt, försöker spara el eller bara är helt dum i huvet.

Det är rött åt helvete för länge - man börjar planera världsherravälde för att förbjuda skiten.

Planerat sedan länge, MTV och Z-TV är borta men planeringen fortsätter! :hej

Var frekvens har blivit kontaminerad, till digniteten av en prostituerad.
Oändlig, bottenlös regression.
Man vill tysta hur vildmarken sjunger.
Som man fruktar ur rovdjurens hunger.
Ska störta medias konspiration.
Världsherraväldet kommer trampande i marschtakt.
Världsherraväldet för triumviratets slutna pakt.
Världsherraväldet rensar ut ett korrumperat P3.
Blodshämnd emot MTV och Z-TV.
Se hur himlen brinner, lyssna till skriken.
Känn hur tårar rinner, skåda av paniken.
Nu är här ett oväder av stål.
När den sista radiomasten garnerats med rovdjurets fana i topp.
Se med fasa hur flocken marscherar genom skärvorna av ert sista hopp.
Världsherraväldet kan man höra genom hundars skall
Världsherraväldet utav pansarplåt och tung metall.
Världsherraväldet kommer skoningslöst att sätta stop för;
soul, funk, disco, rap och all förbannad hip-hop.
När den sista radiomasten garnerats med rovdjurens fana i topp

Planerat sedan länge, MTV och Z-TV är borta men planeringen fortsätter! :hej

Var frekvens har blivit kontaminerad, till digniteten av en prostituerad.
Oändlig, bottenlös regression.
Man vill tysta hur vildmarken sjunger.
Som man fruktar ur rovdjurens hunger.
Ska störta medias konspiration.
Världsherraväldet kommer trampande i marschtakt.
Världsherraväldet för triumviratets slutna pakt.
Världsherraväldet rensar ut ett korrumperat P3.
Blodshämnd emot MTV och Z-TV.
Se hur himlen brinner, lyssna till skriken.
Känn hur tårar rinner, skåda av paniken.
Nu är här ett oväder av stål.
När den sista radiomasten garnerats med rovdjurets fana i topp.
Världsherraväldet kan man höra genom hundars skall
Världsherraväldet utav pansarplåt och tung metall.
Världsherraväldet kommer skoningslöst att sätta stop för;
soul, funk, disco, rap och all förbannad hip-hop.
När den sista radiomasten garnerats med rovdjurens fana i topp
Bra låt också... Nu måste jag spela lite mer Raubtier igen.
Ingen som heter Lennart här hoppas jag? :unsure:

Varför vill kvinnor berätta hela sitt livs historia för alla butiksbiträden dom träffar? :va

-"Jo, egentligen har jag storlek 40 men på dom här fick jag gå ner lite? På sportskor har jag egentligen 40,3. Jo. Ja, det är ju helt annan typ av sko men... Jag har ju ett annat märke i storlek 40 men då får mina sulor plats också. Det är ju skönt med sulor till vintern. Visst?"
Osv osv 😅

Själv är det möjligen.
-"Finns dom i storlek XXX också?"
-"Gör du något på priset?"

Varför vill kvinnor berätta hela sitt livs historia för alla butiksbiträden dom träffar? :va

-"Jo, egentligen har jag storlek 40 men på dom här fick jag gå ner lite? På sportskor har jag egentligen 40,3. Jo. Ja, det är ju helt annan typ av sko men... Jag har ju ett annat märke i storlek 40 men då får mina sulor plats också. Det är ju skönt med sulor till vintern. Visst?"
Osv osv 😅

Själv är det möjligen.
Man ska undvika att följa med Kärringar på inhandlingar!...:dummer

Osv osv 😅

Själv är det möjligen.
Min vokabulär i butiken;
-Hej
-Tack
-Dra åt helvete

Mobilt bredband i sommarstuga, vilken router ska man ha?

Det finns ström, krav är att det ska finnas RJ45 för att koppla in saker som inte har wifi.

Behöver ha bra mottagning på mobilnätet då det är risig täckning på alla mobilnät

Det finns ström, krav är att det ska finnas RJ45 för att koppla in saker som inte har wifi.

Behöver ha bra mottagning på mobilnätet då det är risig täckning på alla mobilnät
Skall du köra med ett ett extrakort till mobilen eller en dedikerad tjänst som Telia mobilt bredband?

Jag borde ha nåt liknande en sån här som jag inte behöver längre och kan sälja.

Det är en Archer det minns jag säkert men resten är osäkert tills vidare, och jag har ingen möjlighet att få hem den förrän i slutet av februari. I början av januari vet jag säkert om den finns kvar och exakt vilken modell det är.

Den har i alla fall använts tillsammans med simkort och en riktantenn och gav okej internet där mobiltelefonen inte fungerade då. Nu fungerar mobilen där så den behövs inte längre. Riktantennen är död, osäkert varförmöjligen kan den ha träffats av blixten när modemet inte varit inkopplat.

Jag borde ha nåt liknande en sån här som jag inte behöver längre och kan sälja.

Det är en Archer det minns jag säkert men resten är osäkert tills vidare, och jag har ingen möjlighet att få hem den förrän i slutet av februari. I början av januari vet jag säkert om den finns kvar och exakt vilken modell det är.

Den har i alla fall använts tillsammans med simkort och en riktantenn och gav okej internet där mobiltelefonen inte fungerade då. Nu fungerar mobilen där så den behövs inte längre. Riktantennen är död, osäkert varförmöjligen kan den ha träffats av blixten när modemet inte varit inkopplat.

Det är exakt en sån jag redan har fått tag på för en väldigt rimlig peng, och tanken var väl om det inte funkar som den är så sätter jag riktantenn på den

Det enda nät jag VET fungerar är telia, till och med 5G tror jag, andra nät lär nog inte ha mycket täckning där.

Men många tack för erbjudandet!

Det är exakt en sån jag redan har fått tag på för en väldigt rimlig peng, och tanken var väl om det inte funkar som den är så sätter jag riktantenn på den

Det enda nät jag VET fungerar är telia, till och med 5G tror jag, andra nät lär nog inte ha mycket täckning där.

Men många tack för erbjudandet!

Ja, man får nog gå ganska långt under nypris för att få sålt en beg sån.

Ja, man får nog gå ganska långt under nypris för att få sålt en beg sån.

Ja, det är ju en ganska gammal modell, och saknar 5G, men den kan ju inte vara helt dålig om den fortfarande säljs ny för 800 pix på rea hos Kjell.

Den har väl inte heller senaste WiFi standarderna, men jag räknar inte med att få sån hastighet från mobilnätet att det spelar någon roll.

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back