Han förväntade väl sig att effekten inte skulle försvinna innan sköldpaddan dök upp. Var väl första gången han var nere i botten.
Skulle föredra att det var tvärt om, att sköldpaddan tänds innan den börjar trottla ner, man skulle ju kunna nå gränsen mitt i en omkörning annars.
Ja förlåt, jag förutsatte att man var intresserad av att lära sig hur ens saker fungerade och kanske till och med läsa på...
Jag har en kompis vars viktigaste biltillbehör är reservdunken, hon kör tomt titt som tätt och får stå på vägkanten och dunktanka.
Hon har klagat på att reservdunken är tung, att pipen är för kort, att det blir söligt osv...
Dessutom ringer hon en vän varannan gång, för hon tankar ju inte upp dunken när hon har använt den, så nästa gång står hon vid sidan av vägen med en tom dunk....
Jag funderar på att ge henne en : https://www.motonet.se/produkt/mtx-batteridriven-pump?product=70-15237
Och nej, det är inget fel på hennes bränslemätare, den räknar också ner från 100% och den röda lampan tänds två dagar innan hon "plötsligt får soppatorsk" på väg till jobbet....