Jaha, Ja men då var det väl nödvändigt.Om jag inte minns fel finns det en historik i mellanöstern av att binda fast fiender i fronten på fordon för att ha dem som sköldar mot fienden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, Ja men då var det väl nödvändigt.Om jag inte minns fel finns det en historik i mellanöstern av att binda fast fiender i fronten på fordon för att ha dem som sköldar mot fienden.
Det är högst oklart om de vinner i längden. Det återstår att se.Nja, jag tror ändå att det är det som gör att demokratierna vinner i längden.
Jag tror inte militären tar med honom för att han är en random fredlig (Det framgår väl inte heller att han var hamskrigare?
www.instagram.com
Hoodsurfing, det nya svarta!Berätta mer hur tråkigt det är att åka bil på motorhuv!
![]()
ILTV Israel News 🇮🇱 on Instagram: "⚠️Graphic content‼️Three young men who attended a music festival were brutally wounded, kidnapped by terrorists, and held captive by Hamas for 262 days! Hersh Goldberg-Polin was abducted after his hand was amputated
1,223 likes, 111 comments - iltv_israel on June 24, 2024: "⚠️Graphic content‼️Three young men who attended a music festival were brutally wounded, kidnapped by terrorists, and held captive by Hamas for 262 days! Hersh Goldberg-Polin was abducted after his hand was amputated. Or Levy was taken...www.instagram.com
www.instagram.com
Jag tror inte militären tar med honom för att han är en random fredlig () daddel- och olivdude faktiskt.
Inte mindre än vad Ryssland har i Ukraina att göra. Ryssland vill helt enkelt förebygga anfall mot Ryssland.![]()
Mujahid, 24, sköts och bands fast på en jeep: ”Jag skrek”
Palestinske Mujahid Abadi sköts och slogs av den israeliska militären. Några timmar senare bands han fast på en militärjeeps motorhuv och kördes omkring. – Jawww.aftonbladet.se
Han var en helt vanlig palestinier som IDF först sköt och sen band fast på huven..... Det behöver inte ha varit IDF som kört honom till sjukhuset. Då hade dom väl tagit honom inne i bilen tänker jag om dom vill vara snälla och hjälpsamma. IDF ljuger sig bevisligen blåa..... Dom hävdar att dom skulle kört honom till närmaste ambulans. Men i filmen visas det tydligt att dom körde förbi två ambulanser utan att stanna eller påkalla uppmärksamhet så det är bevisligen en förljugen efterkonstruktion. Misstänker att en palestinsk ambulans inte vågar stanna en israelisk militärjeep heller.....
Enbart under Augusti -23 så hade Israelisk militär ihjäl nästan 20 barn. På Västbanken. Israel har inte på Västbanken att göra.
För att vara en som tror sig tänka kritiskt så framstår du väldigt okritisk i vissa frågor.![]()
Mujahid, 24, sköts och bands fast på en jeep: ”Jag skrek”
Palestinske Mujahid Abadi sköts och slogs av den israeliska militären. Några timmar senare bands han fast på en militärjeeps motorhuv och kördes omkring. – Jawww.aftonbladet.se
Han var en helt vanlig palestinier som IDF först sköt och sen band fast på huven..... Det behöver inte ha varit IDF som kört honom till sjukhuset. Då hade dom väl tagit honom inne i bilen tänker jag om dom vill vara snälla och hjälpsamma. IDF ljuger sig bevisligen blåa..... Dom hävdar att dom skulle kört honom till närmaste ambulans. Men i filmen visas det tydligt att dom körde förbi två ambulanser utan att stanna eller påkalla uppmärksamhet så det är bevisligen en förljugen efterkonstruktion. Misstänker att en palestinsk ambulans inte vågar stanna en israelisk militärjeep heller.....
Enbart under Augusti -23 så hade Israelisk militär ihjäl nästan 20 barn. På Västbanken. Israel har inte på Västbanken att göra.
För att vara en som tror sig tänka kritiskt så framstår du väldigt okritisk i vissa frågor.
Personangrepp, really?Det som står i artikeln är vad i princip all media rapporterat. Och du är som vanligt bra på personangrepp och mindre bra på att debattera.
Personangrepp, really?
Ett litet tips i all välmening, det här är ett diskussionsforum om du nu missat det!Nu handlar inte det här om dig.
Låt mig bara inskärpa att du skriver på ett publikt forum och den nivån av lättkränkthet gör inga under för stämningen. Du är f ö fri att blocka mig.Nu handlar inte det här om dig.
Citerar du rätt?Ett litet tips i all välmening, det här är ett diskussionsforum om du nu missat det!
Låt mig bara inskärpa att du skriver på ett publikt forum och den nivån av lättkränkthet gör inga under för stämningen. Du är f ö fri att blocka mig.
Känner du att du någonsin har del och ansvar i hur diskussionerna utvecklas? Hur känslig är du?
OkLäs det du skrev några gånger (imorgon) så kanske allt blir bra.
Låt mig bara inskärpa att du skriver på ett publikt forum och den nivån av lättkränkthet gör inga under för stämningen. Du är f ö fri att blocka mig.
Känner du att du någonsin har del och ansvar i hur diskussionerna utvecklas? Hur känslig är du?
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller