Stora Mellanösterntråden

Berätta mer hur tråkigt det är att åka bil på motorhuv!

Berätta mer hur tråkigt det är att åka bil på motorhuv!

Hoodsurfing, det nya svarta!
Å man får se geten först.

Jag tror inte militären tar med honom för att han är en random fredlig ( 😆) daddel- och olivdude faktiskt.

Han var en helt vanlig palestinier som IDF först sköt och sen band fast på huven..... Det behöver inte ha varit IDF som kört honom till sjukhuset. Då hade dom väl tagit honom inne i bilen tänker jag om dom vill vara snälla och hjälpsamma. IDF ljuger sig bevisligen blåa..... Dom hävdar att dom skulle kört honom till närmaste ambulans. Men i filmen visas det tydligt att dom körde förbi två ambulanser utan att stanna eller påkalla uppmärksamhet så det är bevisligen en förljugen efterkonstruktion. Misstänker att en palestinsk ambulans inte vågar stanna en israelisk militärjeep heller.....

Enbart under Augusti -23 så hade Israelisk militär ihjäl nästan 20 barn. På Västbanken. Israel har inte på Västbanken att göra.

Han var en helt vanlig palestinier som IDF först sköt och sen band fast på huven..... Det behöver inte ha varit IDF som kört honom till sjukhuset. Då hade dom väl tagit honom inne i bilen tänker jag om dom vill vara snälla och hjälpsamma. IDF ljuger sig bevisligen blåa..... Dom hävdar att dom skulle kört honom till närmaste ambulans. Men i filmen visas det tydligt att dom körde förbi två ambulanser utan att stanna eller påkalla uppmärksamhet så det är bevisligen en förljugen efterkonstruktion. Misstänker att en palestinsk ambulans inte vågar stanna en israelisk militärjeep heller.....

Enbart under Augusti -23 så hade Israelisk militär ihjäl nästan 20 barn. På Västbanken. Israel har inte på Västbanken att göra.
Inte mindre än vad Ryssland har i Ukraina att göra. Ryssland vill helt enkelt förebygga anfall mot Ryssland.

För att vara en som tror sig tänka kritiskt så framstår du väldigt okritisk i vissa frågor.

Låt mig bara inskärpa att du skriver på ett publikt forum och den nivån av lättkränkthet gör inga under för stämningen. Du är f ö fri att blocka mig.

Känner du att du någonsin har del och ansvar i hur diskussionerna utvecklas? Hur känslig är du?

Läs det du skrev några gånger (imorgon) så kanske allt blir bra.

Dags för lite frisk luft igen. Ta en paus från postandet och tänk på annat när det börjar kännas personligt.

Låt mig bara inskärpa att du skriver på ett publikt forum och den nivån av lättkränkthet gör inga under för stämningen. Du är f ö fri att blocka mig.

Känner du att du någonsin har del och ansvar i hur diskussionerna utvecklas? Hur känslig är du?

Det här har inte med dig att göra.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage