Vad fick dig att le idag?

DRKtoHiWkAIvLVB.jpg

Det här

Är det inte bättre att vara tyst?
"– Om det kommer att arrangeras bilcruisingar utan tillstånd, är polisens uppgift att skapa trygghet, förebygga och förhindra brott samt minska ordningsstörningar och trafikkaos."

Ja ge er på raggarna ni, det är nog rätt prioriterat i dagens läge.
Saknas bara lite spontandansande utan tillstånd så imploderar den sista sovjetstaten.

Är det inte bättre att vara tyst?
"– Om det kommer att arrangeras bilcruisingar utan tillstånd, är polisens uppgift att skapa trygghet, förebygga och förhindra brott samt minska ordningsstörningar och trafikkaos."

Ja ge er på raggarna ni, det är nog rätt prioriterat i dagens läge.
Dom måste ju ge sig på dom dom vågar , har ju skrivit om Säpo och Noa här vilka är syskon , den sistnämnda är polisens underättelsetjänst som bara var designad att trycka ned befolkningen och saknade infiltrationsdjup i gängkriminalitet.

Dom försökte infiltrera gäng med feta gamla sverigekriminella polisagenter (dom var ofta det) som naturligtvis hittades mördade , detta när det brakade loss så dom tappade fotfästet.
Dom hade inget o sätta emot med en polis avsedd att trycka ned medborgre :rofl

Samtidigt var jag tydligen CIA agent som gjort narr av dom desutom :1pajas

Att finsk forskning om norrsken klart o tydligt visar att det kan höja temperaturen över Finland o Sibirien med flera grader o att dessa temperatur svängningar beror på solstormar inte på växthus effekten.

Dessa variationer i temp är naturliga o har alltid funnits. Fuck Greta.

Bor ca 150 meter in på en enskild liten grusväg och har bara 2 ytterligare grannar på vägen innan den övergår i ren skogsväg, innan den några hundra meter senare återigen övergår i grusväg och några hus för att senare ansluta till en större väg i andra änden. Om närmsta två grannarna inte är hemma kan det ibland gå flera dagar utan att en bil har passerat mitt hus då det i princip bara är markägaren som använder skogsvägspartiet för sitt skogsbruk osv, även om det på kartan möjligen kan se ut som en genomfartsväg mellan två lite större landsvägar. Har en kompis som bor på andra sidan skogsvägspartiet. Vi brukar promenera emellan och skoja om att den där vägen är inget man ger sig in på med med en vanlig personbil.

Döm om min förvåning när jag idag såg att Google-bilen passerat inte bara mitt hus utan också uppenbarligen lyckats ta sig igenom skogsvägspartiet till andra sidan. ? Syns inte riktigt på bilden, men vägen är rejält brant och stenig på sina ställen.

Skärmavbild 2023-06-18 kl. 20.50.03.png

Bor ca 150 meter in på en enskild liten grusväg och har bara 2 ytterligare grannar på vägen innan den övergår i ren skogsväg, innan den några hundra meter senare återigen övergår i grusväg och några hus för att senare ansluta till en större väg i andra änden. Om närmsta två grannarna inte är hemma kan det ibland gå flera dagar utan att en bil har passerat mitt hus då det i princip bara är markägaren som använder skogsvägspartiet för sitt skogsbruk osv, även om det på kartan möjligen kan se ut som en genomfartsväg mellan två lite större landsvägar. Har en kompis som bor på andra sidan skogsvägspartiet. Vi brukar promenera emellan och skoja om att den där vägen är inget man ger sig in på med med en vanlig personbil.

Döm om min förvåning när jag idag såg att Google-bilen passerat inte bara mitt hus utan också uppenbarligen lyckats ta sig igenom skogsvägspartiet till andra sidan. ? Syns inte riktigt på bilden, men vägen är rejält brant och stenig på sina ställen.

View attachment 485615

Det känns ju framförallt som en jävligt viktig väg att kartlägga

Det känns ju framförallt som en jävligt viktig väg att kartlägga
Hade gärna föredragit att inte haft den kartlagd. Skall jag ha objudna stöldligor på besök skall de åtminstone behöva göra ansträngningen att reka på plats innan.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D