Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skaffa hund så kommer du snabbt göra det självmant, annars blir det självmarkerande när hunden lycklig som få kommer och vill slabbpussa dig över hela ansiktet och du inser att du blir ovanligt blöt samt att det luktar unket...Dom tänjde sina gränser och prövade något nytt för att dom var i en ny miljö...
Sånt är jäkligt viktigt under uppväxten.
Sen lärde du dig en läxa också, hur det är att dela bostad...
Vänta bara tills du har någon som konsekvent lägger osthyveln i fel låda, klämmer tandkrämen på mitten, köper fel sorts flingor och talar om för dig att du aldrig fäller ner toasitsen.

Jo, men fukten ska ju nånstans ta vägen också och mycket tas upp av inventarier.Hänger tvätten på ställning framför Luft-luft-pumpen, klockrent!![]()
Dottern tröttnade på att dressera sin kille så hon köpte en toasits som inte stannar uppe.
Så när jag är där får jag stå och hålla upp eländet med ena knät.
Det skvätter ju lite när man står lite från sidan men bråkar dom så skyller jag på pojkvännen.![]()
I Sverige var det enda godkande telefoner fran TeleverketJa, om det inte är en batteridriven radio, men oftast finns det reglage på själva radion för att ändra station eller variera ljudvolymen eller stänga av helt och hållet.
Jag har faktiskt ett par ryska trådradiomottagare som enligt uppgift inte gick att stänga av helt, man kunde bara höja och sänka ljudet inom vissa gränser.
Det ryktades också om att om man drog ut dom ur uttaget så noterades det och eventuellt fick man också besök av herrar i svarta rockar som undrade om man inte var patriotisk..
Jag har inte öppnat och kollat dom för mikrofoner, för alla skruvar är plomberade
Den ryska lösningen var att lägga vintermössan (modell björnfitta) över radion

, hon tycker jag skall ha en flickvän när jag står där ensam o pimplar bärs

Jasså du är mambo.När det gäller tvätt så gör jag på det gamla sättet. Lägger det jag har använt i tvättkorgen och hämtar i garderoben efter några dagar.
Funkar det inte att bara släppa dem på golvet?När det gäller tvätt så gör jag på det gamla sättet. Lägger det jag har använt i tvättkorgen och hämtar i garderoben efter några dagar.
Jag tror att det är dåligt för lagren för det blir obalans i tillvaron när man provar.Funkar det inte att bara släppa dem på golvet?
Det har visat sig att Huddinge kommun kontraktuellt inte har någon snöröjning förrän 25/11Vi delar kommun och intryck.
Och visst, på några ställen hade dom faktiskt kört med traktor på gång och cykelbanan, men utan att ploga. Då sparar dom ju både tid, material och diesel, men får ändå GPS-loggar på att dom har kört där, dom vet ju att ingen kollar på plats ändå. Och eftersom det är utanför kontraktet så får dom säkert extrabetalt för ett jobb dom inte gör 
Det har visat sig att Huddinge kommun kontraktuellt inte har någon snöröjning förrän 25/11Och visst, på några ställen hade dom faktiskt kört med traktor på gång och cykelbanan, men utan att ploga. Då sparar dom ju både tid, material och diesel, men får ändå GPS-loggar på att dom har kört där, dom vet ju att ingen kollar på plats ändå. Och eftersom det är utanför kontraktet så får dom säkert extrabetalt för ett jobb dom inte gör
![]()
Amenvafan. ?Det har visat sig att Huddinge kommun kontraktuellt inte har någon snöröjning förrän 25/11Och visst, på några ställen hade dom faktiskt kört med traktor på gång och cykelbanan, men utan att ploga. Då sparar dom ju både tid, material och diesel, men får ändå GPS-loggar på att dom har kört där, dom vet ju att ingen kollar på plats ändå. Och eftersom det är utanför kontraktet så får dom säkert extrabetalt för ett jobb dom inte gör
![]()
Man kanske skulle köpa sig en traktorjävel med blad och skopa och bli snöröjare igen. ?Det har visat sig att Huddinge kommun kontraktuellt inte har någon snöröjning förrän 25/11Och visst, på några ställen hade dom faktiskt kört med traktor på gång och cykelbanan, men utan att ploga. Då sparar dom ju både tid, material och diesel, men får ändå GPS-loggar på att dom har kört där, dom vet ju att ingen kollar på plats ändå. Och eftersom det är utanför kontraktet så får dom säkert extrabetalt för ett jobb dom inte gör
![]()

Då är du ju som klippt och skuren som snöröjare i en storstockholmskommunMan kanske skulle köpa sig en traktorjävel med blad och skopa och bli snöröjare igen. ?
Men fan vet, jag trivs rätt bra med att göra inget särskilt och få lön för det.![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |