L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Jag tyckte inte att det var så mycket snö så jag tog fram den lilla slungan. Den startade på första rycket fast den har stått ett par år.
Lite synd att det var kramsnö som packade igen utloppet på två sekunder. Efter 15 försök gav jag upp.
Fram med fyrhjulingen efter att ha flyttat högar med däck, en motorcykel och diverse annan bråte. Det gick bra tills jag skulle köra tredje svepet uppför backen då bladet kom för nära omgivningen och fästet släppte från ramen.

Det är väl äkta kinesium i ramen så man får vara tacksam att det är fästet som ger sig.
Gårdsplanen och sista svepet fick jag ta för hand.
Det är skönt med semester.
Lite synd att det var kramsnö som packade igen utloppet på två sekunder. Efter 15 försök gav jag upp.

Fram med fyrhjulingen efter att ha flyttat högar med däck, en motorcykel och diverse annan bråte. Det gick bra tills jag skulle köra tredje svepet uppför backen då bladet kom för nära omgivningen och fästet släppte från ramen.

Det är väl äkta kinesium i ramen så man får vara tacksam att det är fästet som ger sig.
Gårdsplanen och sista svepet fick jag ta för hand.
Det är skönt med semester.
Skämt åsido, det snöröjs ingenstans. Tex så tar sig personal inte till skolor/dagis, så man uppmuntras ha barnen hemma istället för i skola/på dagis. Möjligen snöröjer dom lite runt kommunhuset, så att stollarma där tror att det är bra överallt.