Aryey
Masjävel and proud of it!
Behöver du mer bevis än hans beteende i Q1 de två senaste racen?Jag har lite svårt att se hur den absoluta toppen inom RR skulle kunna vara annat än nonchalanta divor. För att ens hålla på med det i Sverige måste du ha vassa armbågar....
Vad är det MM gör som är så förkastligt? Sitter Pull&Bear-kepsn på svaj? Jag är uppriktigt nyfiken, shoot!
Att medvetet limma sig fast vid sina största konkurrenter för att dra nytta av deras tempo för att man själv inte har farten är riktigt osnyggt. Nu tänker du kanske att "ska det vara så farligt" men ta in i beräkningen de arbete som de andra lagt ner i testning av delar, däck mm. för att komma dit de är medans det största teamet med den största budgeten inte lyckats producera en vettig cykel under MM:s frånvaro. Ovanpå detta har du det faktum att MM minsann inte delat med sig till Pol hur hans inställningar är vilket i backspegeln kanske skulle varit smart.
Missförstå mig rätt då jag delar din uppfattning om att elitförarna garanterat är speciella individer och tvekar sällan att trycka till en konkurrent men som del av fabriksförarna och repsolteamet förväntas man kunna producera egna snabba varv.
