R18_Lasse
Medlem
- Gick med
- 11 Feb 2025
- Hoj
- BMW
Ifall 46 var något annat än ”sopslut” – seriös utmanare till en pallplats till exempel – hade han knappast gett upp försöken att bli föraren med flest 500/MotoGP-mästerskapssegrar någonsin. Marquez är möjligen en större talang än 46 någonsin var och har möjligen ännu chans att göra det som 46 inte kunde.

Info där som behöver uppdateras för att stämma med verkligheten. Kanske blir det även en åttonde titel för Marc Márquez?