RookieM
Alltid samma hypemode, tillbaka i din iphone
Gaslighting funkar bättre i tal brush!Det var väl du som påstod detta?
Eller missförstod jag?
Du menade att när det gäller racing på högsta nivå är det normalt att armbåga sig fram, och köra om och blocka förare på kval, eftersom att allt handlar om att vinna.
Så det är ju upp till dig att visa exempel. Om du inte hade något på fötterna har ju det här varit en icke-diskussion från början. Dvs, sånt du påstår händer förekommer inte.
Det var betydligt mer subtila exempel på osportsligt uppförande som diskuterades innan du kom in i diskussionen.
Ni får fortsätta leka själva, jag är klar med denna tråden för ett tag framöver.
Kom gärna & hälsa på i någon annan tråd jag snubblar in i. Kanske blir roligare där!