Sporthojsforum eftersökes?

Status
Ej öppen för fler svar.

Scinner

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2008
Hoj
Blade -98
Hej på er,
som rubriken beskriver så söker jag ett forum för oss som kör sporthoj. Någon som vet om det finns något sådant. Om inte så kanske det finns nån som kan öppna ett. Ser helst att det är hårt modererat från moralkakor och gnällspikar men annars väldigt lössläppt, vill inte att det ska tas över av gamla griniga gubbar och liknande. Det skulle vara så skönt att kunna läsa trådar utan alla predikningar om vad som är rätt och fel. Jag har tom namnförslag, vad tycker ni om: Kromsläde.com bara för att göra förvirringen total.

Alla tips och förslag är välkomna!

Hmm det va svårt... Prova o logga in på Adrenalinemc, vi försöker o hålla oss ifrån moralkakor:D

Bannar man alla de som inte har hoj, alla som kör motard, alla med glidare, guldvinge - ja, alla med skit där det ska stå en Rhoj i fältet så tror jag detta forum blir fantastiskt igen :)

Bra idé.
Ett forum där alla håller med.
Vid avvikande åsikter bannas den som är äldst.

Du har inte funderat på att starta ett eget?
Behöver inte ens lägga ut det.
Tjör lokalt.

"Alla ska tycka lika"
mvh Palme, Sahlin o Scinner

“ If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking. “
General Patton

Du söker?

SCINNER!
Användartitel: 10% bra folk, resten nötter...

Söker ett vettigt forum med likasinnade där sporthoj är den gemensamma nämnaren. Tips någon?

Sporthojsforum eftersökes?

--------------------------------------------------------------------------------

Hej på er,
som rubriken beskriver så söker jag ett forum för oss som kör sporthoj. Någon som vet om det finns något sådant. Om inte så kanske det finns nån som kan öppna ett. Ser helst att det är hårt modererat från moralkakor och gnällspikar men annars väldigt lössläppt, vill inte att det ska tas över av gamla griniga gubbar och liknande. Det skulle vara så skönt att kunna läsa trådar utan alla predikningar om vad som är rätt och fel. Jag har tom namnförslag, vad tycker ni om: Kromsläde.com bara för att göra förvirringen total.

Alla tips och förslag är välkomna!

Ett forum som är fritt ifrån gnällspikar.............

Jag tycker att just nu i denna din startade tråd är det du som är GNÄLLSPIKEN:confused:

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back