Världens sämsta land?

Vilket är världens sämsta land?

• Antal röstningar
    0
passar att plugga i detta skitlandet i alla fall!

Ja, det är ju i stort sett gratis. Det är ju precis därför vi invaderas av indier och pakistanier på våra högskolor och universitet.

Så det är klart det passar.

Rumänien var ett jävla Liljahål också.
Jag var liten när jag var där, och hade tuggummi i munnen.
När jag skulle slänga det i en soptunna så kom det stackars tiggarungar och tog det ur handen på mig.
Dessutom skulle farsan såklart växla stålar svart, och blev fetblåst!
En svensk hundring runt 1980 mot en rumänsk tioöring :)
Bulgarien blev vi rånade i, två polacker hoppade in på vår balkong och stod bakom gardinerna tills vi somnade.
Ruggig tur att inte farsan letade mera noggrant när jag sa att någon var i rummet.

Irak är inte direkt så jätte fattigt osv men alla terrorister och självmordsbombare gör det till det sämsta landet!

Marocko i alla fall det lilla jag vågat mig på att se i det landet.

#Fattigt
#Folket är klängiga
#Vill sälja allt
#Hög risk att bli rånad
#Smutsigt
#Tider för färjeliner och rent allmänt fungerar ej

Marocko är soft, man får röka i taxibilar och bara svenneturister blir rånade. Samma idioter som blir förvånade när deras handväska/mobil/whatever inte ligger kvar på bordet när de kommer tillbaka från dasset.

Men baltländerna är fan inte softa alls, fula kvinnor och dålig sprit.

Nigeria, fy fan vilket jävla ställe. Speciellt huvudstaden Lagos, skitigt och slitet och korrupt. Men befolkningen slår alla rekord, det normala sättet att tigga är att komma upp till en med handen framsträckt och be om en slant. Men inte invånarna i Lagos inte, "give me money" är det som gäller. Har man inte det så duger det gott med kamera eller klockan. :mad:

Allt som sker är i princip maskerat rån, det var som ett lämmeltåg med bamsingar över landgången som skulle ha både det ena och det andra av diverse orsaker. Kommer med påhittade skatter och regler, och betalade man inte med 100L smörjolja påpekade stadens brandchef att det visst var väldigt mycket brandfara ombord så nån lastning var det tyvärr inte att tala om, så där var det precis hela tiden i det där skitlandet.

Nä, tillbaks med kolonisatörerna. Hävdar bestämt att det skulle se helt annorlunda ut (bättre) än vad det gör med nån superkorrupt inföding i toppen som suger ut varenda dollar han kommer över och placerar dem på priva konton.

FY FAN för hela den kontinenten, det är så att man vill öppna dörren på flyget och pissa ner när man flyger över. Jag ska göra ett försök med Sydafrika om nån månad eller två. Det kan inte vara lika illa, men den som lever får se.

Irak är inte direkt så jätte fattigt osv men alla terrorister och självmordsbombare gör det till det sämsta landet!

jupp... enda landet som blivit invaderat av terrorister :tummenupp

jag röstade på italien för därifrån har väl inget bra kommit?? :va

Var är alla afrikanska skitstater där de har ett riktigt helvete. Typ Zimbawe, Somalia, Tanzania etc... samtliga dessa borde toppa listan, men de finns inte med i pollen. Afrika måste ju vara den mest värdelösa kontinenten med flest värdelösa skitländer.

FY FAN för hela den kontinenten, det är så att man vill öppna dörren på flyget och pissa ner när man flyger över. Jag ska göra ett försök med Sydafrika om nån månad eller två. Det kan inte vara lika illa, men den som lever får se.

Sydafrika är väl ett av få länder där som går att vistas i. :tummenupp Har varit där.

Var är alla afrikanska skitstater där de har ett riktigt helvete. Typ Zimbawe, Somalia, Tanzania etc... samtliga dessa borde toppa listan, men de finns inte med i pollen. Afrika måste ju vara den mest värdelösa kontinenten med flest värdelösa skitländer.
:fakta Precis som skrev i mitt inlägg ovan.

Last edited:
Nigeria, fy fan vilket jävla ställe. Speciellt huvudstaden Lagos, skitigt och slitet och korrupt. Men befolkningen slår alla rekord, det normala sättet att tigga är att komma upp till en med handen framsträckt och be om en slant. Men inte invånarna i Lagos inte, "give me money" är det som gäller. Har man inte det så duger det gott med kamera eller klockan. :mad:
Om inte jag hade mat för dagen till mig själv och min dotter kan jag lova att jag vid åsynen av en västerlänning inte skulle stanna vid "give me money". Jag skulle definitivt "take the money".

För övrigt skulle jag knappast kalla något av ovannämnda EU-länder för u-land.

Last edited:
Efterssom jag studerar i Ungern har jag åkt runt i en del östländer och värst är helt klart Ukraina som jag tvingades vistas i för att få se Tjernobyl. Helt klart värsta öststaten riktigt nergånget, sura och vresiga människor och en statsapparat som försökte leka dyra att muta. Först krävde mannen som skulle utfärda tillstånd till den sluta zonen motsvarande 3 månadslöner men det slutade med 20€...:D

Rumänien och Bulgarien är ju riktigt trevliga ställen i jämförelse, framförallt Rumänien där flickorna har lite mer stil och dessutom med lite flyt talar något förståligt språk (dit räknas varken Ungerska eller Ryska)...

Värsta land i Afrika blir nog Zimbawe, tyvärr också landet med störst diktatorfaktor då Mugabe har döpt gatorna i Harare efter andra diktatorer. Rätt coolt att stå på Fidel Castro Drive eller Kim Jong Avenue.:yoparty

Ett land som prioriterar utveckling av atomvapen framför att ta hand om sin svältande befolkningen samtidigt som man hotar omvärlden med våld om de drar in sitt bistånd måste vara värst.

Nordkorea är jordklotets varböld!

Bifogat

• nkorean poster.jpg
    nkorean poster.jpg
    22.6 KB · Visningar: 60
  • north_korean_children.jpg
    north_korean_children.jpg
    90 KB · Visningar: 54
  • image014.jpg
    image014.jpg
    8.3 KB · Visningar: 494
Last edited:
Balkanländerna rankar jag jävligt högt på min lista. Har mest kännedom om Kosovo så det får bli min etta. Tycker ni Polen är risigt så besök Kosovo. Lovar ni får en ny syn på risighet.

Folket är trevliga dock. Vänliga och tillmötesgående, åtminstone mot folk som inte kommer därifrån. De hatar ju iofs varandra, men det kanske man inte ska väga in. Maten är konstig och städerna ser ut som soptippar, vägarna krävs det terrängfordon för att åka på och man blir oftast blåst i affärer. Fy fan.

Marocko är soft, man får röka i taxibilar och bara svenneturister blir rånade. Samma idioter som blir förvånade när deras handväska/mobil/whatever inte ligger kvar på bordet när de kommer tillbaka från dasset.

Men baltländerna är fan inte softa alls, fula kvinnor och dålig sprit.

Vart i Marocko har du varit? (Marrakech?)

En annan fin sak i taxibilarna är ju att dom demonterat bältena i baksätet för det inte finns lag på att man ska ha det:rolleyes:

Känner en som bor i Marocko och när han skulle handla ny bil fick han bil utan bilbälte i baksätet också.

:lol :tummenupp :D

F.ö. lägger jag min röst på Brasilien. Fy satan vilket skitland. :fakta

är du galen ända landet jag har varigt i där man kan supa sig medvetslös på baren för 50:-

nationaldräkten kan det bli bättre :va

ska förövrigt dit nästa ons :tuttar

Bifogat

• PICT0193.JPG
    PICT0193.JPG
    108.4 KB · Visningar: 121
  • DSC02280.JPG
    DSC02280.JPG
    57.8 KB · Visningar: 83
är du galen ända landet jag har varigt i där man kan supa sig medvetslös på baren för 50:-

nationaldräkten kan det bli bättre :va

ska förövrigt dit nästa ons :tuttar

Om man nu inte dommer landet endast efter spritpriser och bakdelar hos kvinnor sa lamnar Brasilien en del ovrigt att onska bla den svenska ambasadoren........

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back