Världens sämsta land?

Vilket är världens sämsta land?

• Antal röstningar
    0
Jag tycker generellt sett om Italien, Spanien och Grekland, och tycker väl egentligen inte att dom platsar på listan, men jag har en liten observation.

I alla dessa länder finns otroligt snygga tjejer (kanske i synnerhet i Grekland)

Men tydligen vaknar tjejerna i dom länderna en morgon och ful-fén har flugit förbi.
Skäggvårtorna har växt ut och dom har blivit tjocka och risiga i håret, så dom knyter helt enkelt ett huckle om skallen och blir häxor innan dom går ut.

Här i sverige går det IAF gradvis, medans fransyskor kan hålla sig snygga (nästan) hur länge som helst.

Det här hade IOFS inte alls med tråden att göra, men tjejers utseende diskuterades, så jag tog chansen.

Men tydligen vaknar tjejerna i dom länderna en morgon och ful-fén har flugit förbi.
Skäggvårtorna har växt ut och dom har blivit tjocka och risiga i håret, så dom knyter helt enkelt ett huckle om skallen och blir häxor innan dom går ut.

Det där är samma i Asien, kinesiskor och thailändskor t.ex:
Antingen ser de ut som 19 eller 90, finns inget mellanting. En brud kan se ut som 21 och ha barn som är 25.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!