Världens sämsta land?

Vilket är världens sämsta land?

• Antal röstningar
    0
Jag tycker generellt sett om Italien, Spanien och Grekland, och tycker väl egentligen inte att dom platsar på listan, men jag har en liten observation.

I alla dessa länder finns otroligt snygga tjejer (kanske i synnerhet i Grekland)

Men tydligen vaknar tjejerna i dom länderna en morgon och ful-fén har flugit förbi.
Skäggvårtorna har växt ut och dom har blivit tjocka och risiga i håret, så dom knyter helt enkelt ett huckle om skallen och blir häxor innan dom går ut.

Här i sverige går det IAF gradvis, medans fransyskor kan hålla sig snygga (nästan) hur länge som helst.

Det här hade IOFS inte alls med tråden att göra, men tjejers utseende diskuterades, så jag tog chansen.

Men tydligen vaknar tjejerna i dom länderna en morgon och ful-fén har flugit förbi.
Skäggvårtorna har växt ut och dom har blivit tjocka och risiga i håret, så dom knyter helt enkelt ett huckle om skallen och blir häxor innan dom går ut.

Det där är samma i Asien, kinesiskor och thailändskor t.ex:
Antingen ser de ut som 19 eller 90, finns inget mellanting. En brud kan se ut som 21 och ha barn som är 25.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT