ZX10R-tråden

Thanks boys!!
Har kört en del i midsommar, sjuk maskin!!!

tja min 08 ger 184 utan RAM på bakhjulet och är ej trimmad =) Så ta inte för mycket salt i den nypan! :D

Då skulle jag nog vilja påstå att den bänken är trimmad:) Jag har sett skillnader på 11-12 hästar i samma bänk med samma hoj bara vid olika tidpunkter, jag ger inte fem öre för noggrannheten i en Dynojetbänk...

Många firmor (inte alla) har till exempel inte installerat den senaste mjukvaran från Dynojet eftersom "den ger mindre effekt"...:D
Eftersom dessa firmor lever på att knuttar skall mäta sina hojar och få ett papper som de kan visa upp vid korvmojen så är det viktigare med hög effekt snarare än rätt effekt, annars så får de ju inga kunder...:tummenupp

• Gilla
Reaktioner: tcg
Någon som har en enkel beskrivning på hur man monterar originaldämp. på -08?
Fick med den och två vajrar. "Vajrarna ska sitta någonstans under sadeln" var beskrivningen.
Är det uppenbart var de ska sitta om man lyfter på sadeln?

Fråga

Jag har en zx10r -06:a. Någon annan som vet. Jag har för mig att jag hade en stapel som visade mängden bensin. Är detta något som ni också har - eller är det bara en lampa som tänds på era hojar när det börjar sina i tanken.

köpte en ny mätare för jag var helt säker på att min tankmätare pajat - men inget utslag på denna heller. kan det vara så illa att jag minns fel, eller är båda mätarna paj?:va

/En med kort minne!

Jag har en zx10r -06:a. Någon annan som vet. Jag har för mig att jag hade en stapel som visade mängden bensin. Är detta något som ni också har - eller är det bara en lampa som tänds på era hojar när det börjar sina i tanken.

köpte en ny mätare för jag var helt säker på att min tankmätare pajat - men inget utslag på denna heller. kan det vara så illa att jag minns fel, eller är båda mätarna paj?:va

/En med kort minne!

Isåfall har de tagit bort det till -08. Jag har bara en lampa som tänds och så börjar texten "FUEL" blinka i displayen.

Den ser lite "Endurance" ut, kan det vara så att kawa testar i smyg på Suzuka??
Bara skiten funkar så får den se ut hur som helst...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!