Socrates
Guest
Jag har en ny Sambo!!!!!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NiceSocrates skrev:Jag har en ny Sambo!!!!!
sven666 skrev:najsfår ja klämma lite på'na??

Socrates skrev:Du får klämma på'na...men inte prova henne....inte innan jag har gjort det iaf![]()
Lucky skrev:så när ska du ut på premiär turen då??
allt går bra annars lr??

Socrates skrev:Hade planerat att ta premiären ganska snart, men tyvärr så har mitt knä börjat krångla. Går inte att operera heller just nu...så jag får snällt vänta och hoppas på att det går över. Men så snart det gjort det ska jag ut en sväng, kollade med läkarn idag om jag får köra hoj. "Japp, ditt bäcken kommer hålla...så det är bara att köra hårt"![]()
Lucky skrev:fy fan det låter bra det du hehe
men ta å se te att fixa knät nu då
hehe
Socrates skrev:He he, vet i fan hur jag ska fixa knät snabbare. Tar det lugnt som attan just nu och väntar på att svullnaden ska gå ner så man kan börja böja på det ordentligt igen. Mer whiskey kanske hjälper...
Lucky skrev:mycket whiskey *ler* det var la tråkigt för dig att knät skulle
börja bråka nu när du äntligen kommit upp på benen igen
men det är la bara att ta det lugnt å villa så mö det går
Socrates skrev:Nu börjar det lika något...benet känns mkt bättre idag. Ska dock vänta en dag eller två extra så det inte går åt skogen direkt. Måste skaffa hjälm ocksåSen jävlar
![]()
![]()
![]()
Tror det är whiskeyn som fixat knät...måste vara så.
Lucky skrev:haha du är la alkis snart hehe *skoja*
då blir det la laggom med ett åk te helgen då?
jag håller tummarna för daj
Socrates skrev:He he he, hade jag fått dricka under hela tilfriskningsperioden så vet i fan om man inte varit detLåg ju bara och stirra i taket ändå i början.
Hoppas f-bolaget kan ge mig pengar för utrustningen de närmaste dagarna så jag slipper pynta för hjälmen själv.
Lucky skrev:nä det är fan inte kul på sjukan å bara ligga å glo fick göra det jag me i några månader
va säger bolaget då? du måste la få ut pengar för skadorna å såå mää lite sveda å värk ska alltid försöka plocka ut så mycket som möjligt *ler*

Lucky skrev:nä det är fan inte kul på sjukan å bara ligga å glo fick göra det jag me i några månader
va säger bolaget då? du måste la få ut pengar för skadorna å såå mää lite sveda å värk ska alltid försöka plocka ut så mycket som möjligt *ler*
Socrates skrev:Hur länge låg du inne egentligen?
Lucky skrev:4 månader sen har jag legat inne någon vecka lite då å då när
dom har gjort några operationer
sen har jag gått på rehab över ett år så det har tatt sin lilla tid
Socrates skrev:Fy fan va surt..4 månader...kan inte ha varit roligt. Jag hade turen att ha eget rum på ortopeden, det var värt mycket...samt att kompisar och arbetskamrater la ihop till en TV och DVD...det räddade nog mitt psyke tror jagRehab 1år låter inte heller skoj...du tog dig ju igenom det iaf, och kör fortfarande hoj...grymt!
![]()
Lucky skrev:hehe nä roligare har man la haft men minns inte så mö ifrån första månaden det var mycket hallisar sen var man helt groggy dom bara pumppade in morfin i mig
jag fick eget rum när jag kom te rehab men dom hade tv å dvd där gott gott
så blir det något hoj åka då?
Socrates skrev:Provsatt polarens ZX-6R innan idag...jag klarar av att balansera hojen så den inte tippar...så för den delen borde det gå att köra. Dock så kunde jag inte få upp foten på fotpinnen på sidan som knät krånglar. Är dock inte så skarp benvinkel på min hoj, så det borde gå. Får ersättningen för utrustningen nästa vecka förhoppningsvis...då blir det att åka och köpa hjälm...sen köra hoj![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |