Yahooo!!! Del2 (Ännu en lycklig tråd)

• Thread starter Thread starter Socrates
  • Start date Start date
Socrates skrev:
Du får klämma på'na...men inte prova henne....inte innan jag har gjort det iaf :tungan

så när ska du ut på premiär turen då??
allt går bra annars lr??

Lucky skrev:
så när ska du ut på premiär turen då??
allt går bra annars lr??

Hade planerat att ta premiären ganska snart, men tyvärr så har mitt knä börjat krångla. Går inte att operera heller just nu...så jag får snällt vänta och hoppas på att det går över. Men så snart det gjort det ska jag ut en sväng, kollade med läkarn idag om jag får köra hoj. "Japp, ditt bäcken kommer hålla...så det är bara att köra hårt" :banana

Socrates skrev:
Hade planerat att ta premiären ganska snart, men tyvärr så har mitt knä börjat krångla. Går inte att operera heller just nu...så jag får snällt vänta och hoppas på att det går över. Men så snart det gjort det ska jag ut en sväng, kollade med läkarn idag om jag får köra hoj. "Japp, ditt bäcken kommer hålla...så det är bara att köra hårt" :banana

fy fan det låter bra det du hehe
men ta å se te att fixa knät nu då
hehe

Lucky skrev:
fy fan det låter bra det du hehe
men ta å se te att fixa knät nu då
hehe

He he, vet i fan hur jag ska fixa knät snabbare. Tar det lugnt som attan just nu och väntar på att svullnaden ska gå ner så man kan börja böja på det ordentligt igen. Mer whiskey kanske hjälper...

Socrates skrev:
He he, vet i fan hur jag ska fixa knät snabbare. Tar det lugnt som attan just nu och väntar på att svullnaden ska gå ner så man kan börja böja på det ordentligt igen. Mer whiskey kanske hjälper...

mycket whiskey *ler* det var la tråkigt för dig att knät skulle
börja bråka nu när du äntligen kommit upp på benen igen
men det är la bara att ta det lugnt å villa så mö det går

Lucky skrev:
mycket whiskey *ler* det var la tråkigt för dig att knät skulle
börja bråka nu när du äntligen kommit upp på benen igen
men det är la bara att ta det lugnt å villa så mö det går

Nu börjar det lika något...benet känns mkt bättre idag. Ska dock vänta en dag eller två extra så det inte går åt skogen direkt. Måste skaffa hjälm också :) Sen jävlar :banana :banana :banana

Tror det är whiskeyn som fixat knät...måste vara så.

Socrates skrev:
Nu börjar det lika något...benet känns mkt bättre idag. Ska dock vänta en dag eller två extra så det inte går åt skogen direkt. Måste skaffa hjälm också :) Sen jävlar :banana :banana :banana

Tror det är whiskeyn som fixat knät...måste vara så.

haha du är la alkis snart hehe *skoja*
då blir det la laggom med ett åk te helgen då?

jag håller tummarna för daj

Lucky skrev:
haha du är la alkis snart hehe *skoja*
då blir det la laggom med ett åk te helgen då?

jag håller tummarna för daj

He he he, hade jag fått dricka under hela tilfriskningsperioden så vet i fan om man inte varit det :) Låg ju bara och stirra i taket ändå i början.

Hoppas f-bolaget kan ge mig pengar för utrustningen de närmaste dagarna så jag slipper pynta för hjälmen själv.

Socrates skrev:
He he he, hade jag fått dricka under hela tilfriskningsperioden så vet i fan om man inte varit det :) Låg ju bara och stirra i taket ändå i början.

Hoppas f-bolaget kan ge mig pengar för utrustningen de närmaste dagarna så jag slipper pynta för hjälmen själv.

nä det är fan inte kul på sjukan å bara ligga å glo fick göra det jag me i några månader :(

va säger bolaget då? du måste la få ut pengar för skadorna å såå mää lite sveda å värk ska alltid försöka plocka ut så mycket som möjligt *ler*

Lucky skrev:
nä det är fan inte kul på sjukan å bara ligga å glo fick göra det jag me i några månader :(

va säger bolaget då? du måste la få ut pengar för skadorna å såå mää lite sveda å värk ska alltid försöka plocka ut så mycket som möjligt *ler*

Kommer få ersättning för utrustning, sveda och värk, samt men och ärr (Fast det bedöms ju inte på ett tag). Min handläggare är ganska svår att få tag på, men jag ska ringa tusen ggr nästa vecka och försöka få tag på henne. Pengarna för utrustningen borde jag ju kunna få på en gång...men som vanligt har de inte så bråttom när pengarna ska ut från företaget...annat när det ska in :4skrika

Lucky skrev:

Hur länge låg du inne egentligen?

Socrates skrev:
Hur länge låg du inne egentligen?

4 månader sen har jag legat inne någon vecka lite då å då när
dom har gjort några operationer
sen har jag gått på rehab över ett år så det har tatt sin lilla tid

Lucky skrev:
4 månader sen har jag legat inne någon vecka lite då å då när
dom har gjort några operationer
sen har jag gått på rehab över ett år så det har tatt sin lilla tid

Fy fan va surt..4 månader...kan inte ha varit roligt. Jag hade turen att ha eget rum på ortopeden, det var värt mycket...samt att kompisar och arbetskamrater la ihop till en TV och DVD...det räddade nog mitt psyke tror jag :) Rehab 1år låter inte heller skoj...du tog dig ju igenom det iaf, och kör fortfarande hoj...grymt! :tummenupp

Socrates skrev:
Fy fan va surt..4 månader...kan inte ha varit roligt. Jag hade turen att ha eget rum på ortopeden, det var värt mycket...samt att kompisar och arbetskamrater la ihop till en TV och DVD...det räddade nog mitt psyke tror jag :) Rehab 1år låter inte heller skoj...du tog dig ju igenom det iaf, och kör fortfarande hoj...grymt! :tummenupp

hehe nä roligare har man la haft men minns inte så mö ifrån första månaden det var mycket hallisar sen var man helt groggy dom bara pumppade in morfin i mig :)
jag fick eget rum när jag kom te rehab men dom hade tv å dvd där gott gott

så blir det något hoj åka då?

Lucky skrev:
hehe nä roligare har man la haft men minns inte så mö ifrån första månaden det var mycket hallisar sen var man helt groggy dom bara pumppade in morfin i mig :)
jag fick eget rum när jag kom te rehab men dom hade tv å dvd där gott gott

så blir det något hoj åka då?

Provsatt polarens ZX-6R innan idag...jag klarar av att balansera hojen så den inte tippar...så för den delen borde det gå att köra. Dock så kunde jag inte få upp foten på fotpinnen på sidan som knät krånglar. Är dock inte så skarp benvinkel på min hoj, så det borde gå. Får ersättningen för utrustningen nästa vecka förhoppningsvis...då blir det att åka och köpa hjälm...sen köra hoj :)

Socrates skrev:
Provsatt polarens ZX-6R innan idag...jag klarar av att balansera hojen så den inte tippar...så för den delen borde det gå att köra. Dock så kunde jag inte få upp foten på fotpinnen på sidan som knät krånglar. Är dock inte så skarp benvinkel på min hoj, så det borde gå. Får ersättningen för utrustningen nästa vecka förhoppningsvis...då blir det att åka och köpa hjälm...sen köra hoj :)

det låter ju bra :) såå då är det snart dax då
tråkigt att bolagen ska vara så sega på att dela
ut ersättnig bara

*/ ?>
Back