Det drar snart igång live på worldsbk.tv.. yay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grabbarna i Enköping har hållt på i snart 10 år och med lite tur kanske de får ta ett första spadtag 2009Precis, Dom[tm] vägrar ju att ta tag i ett banbygge i Stockholm.![]()

Banan verkar onekligen gynna Ducati. En stor gokartbana. Bayliss såg ut att trivas även om han höll på att vurpa efter målgång (rakt ut på gräset).
Toseland hade en kanontid på gång när framhjulet släppte.
Tror det blir två kanonrace idag![]()
Jo, banan verkar premiera god väghållning, lugn motorgång och bra bromsar ...![]()
synd att motorn är såå underlägsen i effekt bara![]()
synd att motorn är såå underlägsen i effekt bara![]()
Jag e helt mongo! Jag läste VALLENTUNA Circuitoch hoppade raskt in i tråden för att se vad det är för spännande race som går av stapeln där...
Jävla begåvad man är![]()
Ja, man förstår verkligen att de behöver 1200 cc till nästa årsynd att motorn är såå underlägsen i effekt bara![]()
Frågan är om inte Ducati borde få använda 1300-1400 cc i fiskekuttern, som kompensation för att man är en privattillverkare med verksamheten i garaget.Ja, man förstår verkligen att de behöver 1200 cc till nästa år![]()
Känns rätt rimligt.Frågan är om inte Ducati borde få använda 1300-1400 cc i fiskekuttern, som kompensation för att man är en privattillverkare med verksamheten i garaget.

Hörde jag fel eller sa kommentatorerna att Biaggi erbjudit sina tjänster gratis till Ducati om Bayliss pensionerar sig och att Bayliss ska ha svarat "över min döda kropp"![]()

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |