Den har högst medelhastighet av alla MotoGP-banor.Nu vet inte jag på vilket sätt Phillip Island är snabb...
Philip Island: 175,7 km/h
Mugello: 173,9 km/h
Assen: 171,4 km/h
Laguna Seca: 158,4 km/h
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den har högst medelhastighet av alla MotoGP-banor.Nu vet inte jag på vilket sätt Phillip Island är snabb...
P€RRA;5744735 skrev:Det ryktas att tävlingen på Silverstone flyttas till Turkiet. Silverstone vill tydligen inte betala så mycket som Dorna vill ha. Assen, Portimao och Imola ska också hänga löst.
Sen såg jag att SST600 och 1000 försvinner 2014![]()
Det ryktas att tävlingen på Silverstone flyttas till Turkiet. Silverstone vill tydligen inte betala så mycket som Dorna vill ha. Assen, Portimao och Imola ska också hänga löst.
Sen såg jag att SST600 och 1000 försvinner 2014![]()
P€RRA;5744754 skrev:Här kan ni läsa mer: http://www.motomatters.com/news/2013/02/22/2013_wsbk_calendar_shake_up_istanbul_to_.html
Banorna verkar ha problem att få tillräckligt med publik för att täcka kostnaderna och vill därför minska avgiften till Dorna.
(Skulle så klart ha lagt in länken i förra inlägget)
P€RRA;5744797 skrev:Känns som att de kommande åren kan bli turbulenta för både MotoGP och WSBK![]()
Jag skulle gärna se race från Istanbul igen, fast kanske under andra omständigheter. Kurva 8 är ju fantastisk!
Roligt att se Lundh före sin teamkamrat!!!!
Är det samma spec. på alla Pedercinis SBK hojar ? ( förra året hade de inte det )
Hoppades mer på Davies men men det kommer nog. Är Goldbet BMW samma som melandri körde förra året fast nya dekaler eller?
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |