Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
såg precis race två streamat från fransk eurosport
Återigen GRYMT jobbat av Stiggystallet! West och Haslam visar fabrikarna var skåpet ska stå!!![]()
Vad hände med Hopper på slutet? Såg inte nöjd ut när han korsade mållinjen, tappade väldigt mycket sista tredjedelen...
Håller med, det var två riktigt tråkiga race och de bevisades väl igen att Valencia passar Ducati som hand i handsken (inget fel i det, bara lite tråkigt).Första rejset var ju ett ordentligt sömnpiller, andra rejset var spännande i starten, den var ju helgalen på sina håll, men sen var det inte riktigt lika kul heller.
Men f-n vad det suger att Haga inte kör Yamahan![]()
Va? Missunnar du honom att vinna?![]()
Ja, på en kubikfuskande Ducati![]()
Men givetvis vill jag se honom som världsmästare efter så många års andraplatser. Men som sagt, inte på en Surcati.![]()
Nah, tycker det är ett bra reglemente nu. Suckan är snabbare än Duccen, och jag tror alla 4-cyl har potential att vara det.
Precis! Så länge Ducati har mer volym är det fusk, bara fusk och mer fusk! Pungt!Vet du inte att just cylindervolym är det heligaste som finns?![]()
Ja, på en kubikfuskande Ducati![]()
Men givetvis vill jag se honom som världsmästare efter så många års andraplatser. Men som sagt, inte på en Surcati.![]()
Det är ganska tveklöst vem som är sur![]()
Nu var det ju så att på de snabba banorna där fortast rakt fram kommer först så blev Duccen frånåkt. Valencia är en sådan bana som gynnar hojar med harmoni och välbalanserad avvägning mellan effekt, vägegenskaper, bromsar, fjädring, tillförlitlighet, varvtalsregister, mm som landsvägsåkarna har nytta av.
Då vann Duccen och nej, jag är inte förvånad![]()
Då vann Duccen och nej, jag är inte förvånad![]()
Åhhh, körde den sig själv oxå?![]()
Kan det här verkligen stämma eller menar artikelförfattaren enbart WSBK?
Angående Ben Spies:
The 25 year old Texan who had never crashed out of a Superbike race during his career until Valencia, is now targeting strong results at the fourth round of the championship at Assen on 26th April.
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |