WSBK 2009: Valencia

Last edited:
Jag fick igång det på worldsbk.com funkade hur bra som helst...det kom upp en ruta när jag skulle starta "det krävs en uppgradering av windows media player för att kunna se" bara trycka uppgradera i den rutan sen funkade det.

Jag fick igång det på worldsbk.com funkade hur bra som helst...det kom upp en ruta när jag skulle starta "det krävs en uppgradering av windows media player för att kunna se" bara trycka uppgradera i den rutan sen funkade det.

uppgraderat från -> till ??

jag har 11 och det händer nada, + att jag har fiber.

och nu är det inte tillgänligt i "mitt land"
vilka jävla tomtar

Last edited:
uppgraderat från -> till ??

jag har 11 och det händer nada, + att jag har fiber.

och nu är det inte tillgänligt i "mitt land"
vilka jävla tomtar

vet inte vad jag uppgraderat från och till...det bara kom upp en ruta automatiskt..uppgradering av windows media player..jag gjorde inget för att få den att komma upp, testade på laptopen också och den rutan kom upp även där..då har jag xp på den stationära och vista på laptopen...samt kör explorer i båda

nu startade det :)

i Ie på sidan utan några trix eller uppgrades

Nu har jag äntligen fått skiten att fungera.
Öppna ttp://live.la7.it/asx/event03.asx i Windows Media Player (för oss som inte kör Windows så blir det VMWare, WINE eller liknande).

Noriyuki hade kontroll på detta, kommer Spies få till en bättre start så kanske han kan hota.

BMW S1000RR vilken katastrof start på säsongen.

Mitt tips race 2

1.Spies
2.Haga
3.Fabrizio

Jag körde en storuppdatering av Windows XP prioriterade (Net.Framework), startade om och då funkar hemsidan!

Heureka:)

OBS, SPOILER, resultat from detta inlägg, OBS

.

kanonrace, sändningen bröts fyra gånger men kom tillbaka direkt när jag laddade om sidan.

Hopkins imponerar stort.

Last edited:
Jag kunde se hela race 2 via "SBK Live" med datorn kopplad till platt-tv:n, kändes jäkligt skönt. Behövde inte installera eller godkänna några plug-ins eller andra program.

Kör Windows Vista & IE 7.

Men f-n vad det suger att Haga inte kör Yamahan:mad:

Återigen GRYMT jobbat av Stiggystallet! West och Haslam visar fabrikarna var skåpet ska stå!! :Bugar

Vad hände med Hopper på slutet? Såg inte nöjd ut när han korsade mållinjen, tappade väldigt mycket sista tredjedelen...

ugha!..vilket rejs!... worldsbk är världens bästa RR underhållning!
-är också nöjd me att de gamla 500GP piloterna håller än!..
-grattis till stiggy och Haslam JR
-såg också att nytysken hade en liten fight på slutet med checa!?, men den här gången valde Neukirchner att inte vika in framför checas framhjul, o orska nån krasch!-klok kille!
..verkar som de var nå trassel me nytyskens suka!..
-thanks all Worldsbk guys!

Är det bara jag som är otroligt besviken på eurosports "utökade" bevakning av WSBK?

Dom kommer in i sändning precis innan uppvärmingsvarvet och går ur just när dom stigit av cyklarna i depån!

Sen fick man faktist se supersport denna gången vilket ju var tur då dom racen är helt suveräna men där är sändningstiden ännu mer begränsad!

Jaja nu har dom sänt motorsport i 2 timmar så då kommer 3 timmar cykel???

Efter ha sett cykel/tyngdlyftning/artistisk gymnastik/snooker/rallysammanfattning så kommer 25min av lopp2????

Men då borde det ju gå på eurosport 2! Nej där ska tydligen 6 TIMMAR dambasket, damvolleyboll, JAPANSKA fotbollsligan och AUSTRALIENSISK fotboll gå före!

Vad i helvete är detta???

Ja jag vet att man kan titta online på loppen men jag vill se det på min feta tv och njuta utan behöva koppla in datorn!

Är det bara jag som är otroligt besviken på eurosports "utökade" bevakning av WSBK?

Dom kommer in i sändning precis innan uppvärmingsvarvet och går ur just när dom stigit av cyklarna i depån!

Sen fick man faktist se supersport denna gången vilket ju var tur då dom racen är helt suveräna men där är sändningstiden ännu mer begränsad!

Jaja nu har dom sänt motorsport i 2 timmar så då kommer 3 timmar cykel???

Efter ha sett cykel/tyngdlyftning/artistisk gymnastik/snooker/rallysammanfattning så kommer 25min av lopp2????

Men då borde det ju gå på eurosport 2! Nej där ska tydligen 6 TIMMAR dambasket, damvolleyboll, JAPANSKA fotbollsligan och AUSTRALIENSISK fotboll gå före!

Vad i helvete är detta???

Ja jag vet att man kan titta online på loppen men jag vill se det på min feta tv och njuta utan behöva koppla in datorn!

Jag håller med dig till fullo! Blir så förbannad att jag vill sparka någon ansvarig på pungen. Det sas att täckningen skulle bli bättre efter Qatar-racet. Det har man ju märkt....:huvet

nån som har torrent till race 2.. var tvungen å va me på söndagsmiddag..
fasen vad west såg besviken ut.. slog och veva på hojen efter målgång..

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!