WSBK 2009: Valencia

Bara jag som inte får igång sbk live. har tydligen inte DRM wtf vad e de?

Ni som ser på eurosport, har ni inte heller något ljud från banan? :gnissla

Edit: Och där kom ljudet.

Last edited:
Shit...jag får inte igång streaming video heller... :gnissla

Vad är det för fel? Livesiten ger "grön bock" för allt utom det sista, som heter DRM...

Controllo del sistema Risultato Esito

Browser Microsoft Internet Explorer 7.0 OK

Sistema operativo Windows XP OK

Windows Media Player 11.0.5721.5260 OK

DRM NO

Vad är det? Och kan ajg ladda ner nåt?? Nån CODEC eller vad?

ligger där som "play" helschyst sida i fall den skulle fungerat haha!
Min vanliga tur känner jag

Du måste installera den mjukvara som står framför 'Play'. Riktigt bra sida, där hittar man det mesta inom sport. Jag följer NHL-hockeyn där för Anal+ visar bara Henke Lundqvist eller Sedinarna.

Får inte heller det o funka. katastrof verkar vara ett bra race
:mad: :mad: :mad: :mad:

Jättekul rent racemässigt vore väl dumt att säga att det var. Se till att få det att funka till Race 2 istället. :)

Last edited:
Du måste installera den mjukvara som står framför 'Play'. Riktigt bra sida, där hittar man det mesta inom sport. Jag följer NHL-hockeyn där för Anal+ visar bara Henke Lundqvist eller Sedinarna.

Hallå, hallå.

Kan du förklara som för en 5 åring hur man ska göra för att få det att fungera. Jag har laddat hem sopcast.

Lite halvtråkigt race, men kul för Haslam som än en gång är bästa Honda. Härligt Stiggy! Kul att Biaggi kunde köra upp sig lite grann i alla fall.

Tror jag fick till det nu, men det verkar vara överhopat med folk, så jag får ingen bandbredd...

DRM är en Active-X kontroll, som man måste aceptera/installera.
Håll ögonen på den gula drop-downlist som kommer ner i explorers fönster, i ovankanten.

Hallå, hallå.

Kan du förklara som för en 5 åring hur man ska göra för att få det att fungera. Jag har laddat hem sopcast.

Lite halvtråkigt race, men kul för Haslam som än en gång är bästa Honda. Härligt Stiggy! Kul att Biaggi kunde köra upp sig lite grann i alla fall.

Du börjar med att kolla under fliken 'Live Sports' på sidan, sen väljer du vilket arrangemang du vill se. Väl inne där ser du ett antal olika kanaler - för WSBK Valencia finns det Eurosport FR, Zee Sports och SBK TV att välja på. Eftersom du troligen vill see Zee Sports, eftersom den är på engelska, så ser du också att de går att spela med TVU och TVAnts. Det står på vänster sida i menyn under kanalnamnet. Om du då saknar mjukvara så klickar du på fliken 'Software' och väljer det du vill ladda ner. Eftersom TVU inte funkar att installera för mig så kör jag TVAnts. Ladda ner, installera, starta om din browser och besök sidan igen så ska det funka. :tummenupp

via myp2p får jag igång franska eurosport, i TVants, men dom sänder race 2 kl20,00

inget annat startar, och IE frågar inte efter nån activeX installation,
har nån fått igång det alls via worldsbk.com?

provade denna : http://live.la7.it/asx/event03_start.wmv
i VLC men inte..

Last edited:
Du börjar med att kolla under fliken 'Live Sports' på sidan, sen väljer du vilket arrangemang du vill se. Väl inne där ser du ett antal olika kanaler - för WSBK Valencia finns det Eurosport FR, Zee Sports och SBK TV att välja på. Eftersom du troligen vill see Zee Sports, eftersom den är på engelska, så ser du också att de går att spela med TVU och TVAnts. Det står på vänster sida i menyn under kanalnamnet. Om du då saknar mjukvara så klickar du på fliken 'Software' och väljer det du vill ladda ner. Eftersom TVU inte funkar att installera för mig så kör jag TVAnts. Ladda ner, installera, starta om din browser och besök sidan igen så ska det funka. :tummenupp

Det händer inget när man klickar på "software" ???

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!