WSBK 2009: Valencia

Kan man enbart se live nu på worldsbk.com? Tidigare kunde man ju se alla helgens race. :va

Någon som har en invite över på racing-underground så hade jag varit evigt tacksam. :)

\Masonit

Återigen GRYMT jobbat av Stiggystallet! West och Haslam visar fabrikarna var skåpet ska stå!! :Bugar

Vad hände med Hopper på slutet? Såg inte nöjd ut när han korsade mållinjen, tappade väldigt mycket sista tredjedelen...

Technical problem with fuel consumption tre sista varven enl. stiggys hemsida

Skaffa oneswarm och skicka mig ett pm, jag har alla WSBK race från 2009 liggandes för erat förfogande :tummenupp

Forza 41!

ÄNTLIGEN verkar det som att det kan vara Hagas tur. Då slipper jag vara bitter över bantningsmedlet resten av mitt liv.

Första rejset var ju ett ordentligt sömnpiller, andra rejset var spännande i starten, den var ju helgalen på sina håll, men sen var det inte riktigt lika kul heller.
*gäsp* worldsbk med TC börjar likna tråkiga motogp-race de också...

Första rejset var ju ett ordentligt sömnpiller, andra rejset var spännande i starten, den var ju helgalen på sina håll, men sen var det inte riktigt lika kul heller.
Håller med, det var två riktigt tråkiga race och de bevisades väl igen att Valencia passar Ducati som hand i handsken (inget fel i det, bara lite tråkigt).

Det roligaste igår var väl att höra Sandy försöka säga Byrne precis som det skrivs och inte som engelsmännen själva säger: Börn :D
Tobias Lindström hade lite problem med warm up, blev varm upp hela tiden :hihi

Vet inte om det har skrivits tidigare i någon annan tråd men Hampus fick startförbud efter en krasch på uppvärmningen. Befarad hjärnskakning men han ska vara okej.

Vet någon om det finns en harkel harkel torrent fil på helgens race?

pm:a gärna

Ja, på en kubikfuskande Ducati:mad:
Men givetvis vill jag se honom som världsmästare efter så många års andraplatser. Men som sagt, inte på en Surcati.:)

Nah, tycker det är ett bra reglemente nu. Suckan är snabbare än Duccen, och jag tror alla 4-cyl har potential att vara det.

Ja, på en kubikfuskande Ducati:mad:
Men givetvis vill jag se honom som världsmästare efter så många års andraplatser. Men som sagt, inte på en Surcati.:)

Det är ganska tveklöst vem som är sur :D

Nu var det ju så att på de snabba banorna där fortast rakt fram kommer först så blev Duccen frånåkt. Valencia är en sådan bana som gynnar hojar med harmoni och välbalanserad avvägning mellan effekt, vägegenskaper, bromsar, fjädring, tillförlitlighet, varvtalsregister, mm som landsvägsåkarna har nytta av.
Då vann Duccen och nej, jag är inte förvånad :tummenupp

Det är ganska tveklöst vem som är sur :D

Nu var det ju så att på de snabba banorna där fortast rakt fram kommer först så blev Duccen frånåkt. Valencia är en sådan bana som gynnar hojar med harmoni och välbalanserad avvägning mellan effekt, vägegenskaper, bromsar, fjädring, tillförlitlighet, varvtalsregister, mm som landsvägsåkarna har nytta av.
Då vann Duccen och nej, jag är inte förvånad :tummenupp

Och nej jag är inte färgad..... :rolleyes:

Som min vän duccatisten säger: Ducati har en själ.

Kan det här verkligen stämma eller menar artikelförfattaren enbart WSBK?

Angående Ben Spies:
The 25 year old Texan who had never crashed out of a Superbike race during his career until Valencia, is now targeting strong results at the fourth round of the championship at Assen on 26th April.

Kan det här verkligen stämma eller menar artikelförfattaren enbart WSBK?

Angående Ben Spies:
The 25 year old Texan who had never crashed out of a Superbike race during his career until Valencia, is now targeting strong results at the fourth round of the championship at Assen on 26th April.

Minns jag inte helt fel så har jag läst att han krashade i nåt race 2007 men det rödflaggades då, och han fick starta om och hamnade sen på pallen (2'a?). Det kanske inte räknas...

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!