Chris Ash skrev:Nån som har en susning om hur det gått för EM-boysen?
Ingen koll ännu, ska ringa och kolla av läget strax.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Nån som har en susning om hur det gått för EM-boysen?
Där är du ju! Din skojare. Varför är du inte på Assen?oFFkeFF skrev:Ingen koll ännu, ska ringa och kolla av läget strax.
Nyteknik skrev:Där är du ju! Din skojare. Varför är du inte på Assen?
Att tävlingen gick på Midsommarafton visste du väl innan? Kan man verkligen vara säker på att kvala in till en EM-deltävling?oFFkeFF skrev:Två anledningar.
Först regeringen som inte tyckte man skulle köra hoj på midssommarafton(toffel i helgen helt enkelt).
Andra är väl att även om det är en ball tävling, så ville jag vara säkrare på att kvala in, och det är rätt lite körtid på assen.
Siktar på att åka schleiz istället.
Nyteknik skrev:Nej, och jag undrar om oFFkeFF är där och ska köra. Det var ju därför han behövde A-licens i år. Det vore interessant att veta hur det går för alla där. Ska se till att själv åka ner och köra om ett par år.
En frustrerad looser tolkar jag det som.Chris Ash skrev:Ahhh äntligen visar sig kejsaren från sin rätta sida! Jag visste väl att good guy-tramset bara var spel från gallerierna.
Go Max!
Tycker helt klart det såg ut som att Biaggi kunde ha hållt sig på vänsterkanten istället för att vingla rätt ut på banan.Ninjaboy skrev:Jag såg den och han behöll kontrollen på hojen, däremot Battaini borde ju sett och förstått att Biaggi skulle komma ut där. Han kunde väl undvikit kollisionen, Biaggi kunde inte undvika den på annat sätt än att vurpa. Samma typ av avåkning hände många gånger under kvalet, inte bara i MotoGP-klassen men här var det mer olyckligt bara.
Du lyckas ju aldrig komma förbi dina tidigare intryck om t ex Biaggi och Suzuki. Man måste kunna ta in ny info på ett neutralt sätt och bilda sig nya uppfattningar någon gång också. Annars är man en föredetting själv.sandstream skrev:En frustrerad looser tolkar jag det som.
Hoppas han får respass efter den här säsongen och att de tar in tex Vermulen istället.
Tråkigt (för dig) att du bara gläds åt tråkigheter.sandstream skrev:Biaggi är en diva med dåligt omdömen (provstarten innan kvalet var avflaggat tex) och jag hoppas det går dåligt för honom på rejset idag![]()
Ursäkta?Ninjaboy skrev:Du lyckas ju aldrig komma förbi dina tidigare intryck om t ex Biaggi och Suzuki. Man måste kunna ta in ny info på ett neutralt sätt och bilda sig nya uppfattningar någon gång också. Annars är man en föredetting själv.
Inte alls tråkigt!Ninjaboy skrev:Tråkigt (för dig) att du bara gläds åt tråkigheter.![]()
Att hålla på Suzuki mer än någon enskild förare påminner mig om småkillar med toppluvor i sitt favoritlags färger.sandstream skrev:Ursäkta?
Att Biaggi är en föredetting, något bättre än Roberts, är väl knappast någon hemlighet.
Om DU inte har greppat det och tror att Biaggi ska frälsa någon med sin körning så....
Inte alls tråkigt!
Jag gläds även när AIK och Hammarby förlorar, oavsett sport!![]()
Ber om ursäkt för att jag inte älskar allt och alla!
EDIT: Jag ser hellre en gnällspik som Sete på pallen än Biaggi eftersom Sete iaf kör som man kan förvänta sig av ett proffs!![]()
Trots en katastrofal inledning av säsongen så ligger Biaggi trea bara 10 poäng efter den så hyllade Melandri. Du låter ju som Valmers.sandstream skrev:Ursäkta?
Att Biaggi är en föredetting, något bättre än Roberts, är väl knappast någon hemlighet.
Om DU inte har greppat det och tror att Biaggi ska frälsa någon med sin körning så....
Nyteknik skrev:Att Biaggi skulle vara "något bättre än Roberts" lär de flesta ta som ett skämt. Bara Rossi och Melandri ligger före i sammandraget. Men det kanske är ren tur? Vad vet jag...

Swedie skrev:Håller med. Sandstream sänkte just sig tyvärr så pass mycket nu att det mesta som kommer sägas i framtiden från honom kommer ignoreras by default.![]()
Torkel skrev:Lite EM-skvaller: Anders Larsson (Axxexx) kvalade in med 8 tiondelar tillgodo men eftersom endast 45 förare får komma till start så fick han inte plats ändå.
Vilket najs 250-race förresten!![]()
Klart jag gillar Suzuki men jag "håller" inte på något enskilt team.Nyteknik skrev:Att hålla på Suzuki mer än någon enskild förare påminner mig om småkillar med toppluvor i sitt favoritlags färger.
Att Biaggi skulle vara "något bättre än Roberts" lär de flesta ta som ett skämt. Bara Rossi och Melandri ligger före i sammandraget. Men det kanske är ren tur? Vad vet jag...
Du kan komma dragandes med vilka siffror du vill, jag anser ändå att Biaggi har gjort sitt.Ninjaboy skrev:Trots en katastrofal inledning av säsongen så ligger Biaggi trea bara 10 poäng efter den så hyllade Melandri. Du låter ju som Valmers.
Så en liten överdrift får dig att tvivla?Swedie skrev:Håller med. Sandstream sänkte just sig tyvärr så pass mycket nu att det mesta som kommer sägas i framtiden från honom kommer ignoreras by default.![]()
Och vi vet ju både du och jag vad det bottnar sig iMattias skrev:För mig har framtiden redan pågått en stund.

Japp, tom en 4-taktsfantast som jag njöt på slutet.Torkel skrev:Vilket najs 250-race förresten!![]()
Lite fakta och varför inte en jämförelse med Gibernau som anses vara en riktig superförare.sandstream skrev:...Biaggi är en föredetting vars kurva är på väg nedåt. Men det får man tydligen inte tycka, de lärde vet ju![]()
Du kan komma dragandes med vilka siffror du vill, jag anser ändå att Biaggi har gjort sitt.
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |