Vilket land ska USA invadera nästa gång

ah17 skrev:
Hur kan dumma USA vara världsekonomins motor, hur kan de ha flest Nobelpristagare, patent osv osv.
Snacka skit gubbe. Det finns inga amerikanska nobelpristagare. Inga patent har de heller. Dåm ä duma :7peta

Chris Ash skrev:
J
Det finns för övrigt många exempel på genuint dumma svenskar, alltså inte på de viset att de inte vet var länder ligger eller vad en kamel är för ett djur, utan på ett djupare plan. Det visar bland annat detta forum.

Är R1 en bra första hoj? Det är ju så billig försäkring när jag ställer den på min mormor.

/ :tomten

rapidgeek skrev:
Hittade en kommentar om detta på ett annat forum:

National Geographic gjorde år 2002 en undersökning av geografikunskaperna bland unga vuxna i nio länder. Svenskarna var bäst och amerikanerna var näst sämst.

Undersökning

/geek

Citat/saxat:
About 11 percent of young citizens of the U.S. couldn't even locate the U.S. on a map. The Pacific Ocean's location was a mystery to 29 percent

:dummer, :smasha, :eek:, :skrämd och :galen !!

Last edited:
Zee skrev:
Är R1 en bra första hoj? Det är ju så billig försäkring när jag ställer den på min mormor.

En gammal E30 går också bra att skenförsäckra. Dom blir skit biliga.

:rofl

Markus skrev:
En gammal E30 går också bra att skenförsäckra. Dom blir skit biliga.

:rofl

Off-topic: Nope, vi skenade inte. De gav oss rätt till slut.

Chris Ash skrev:
Jag har iofs frågat detta innan men inte fått svar. Varför slänger sig alla hela tiden med ordet mångkultur? Sverige varken är eller aspirerar på att bli en multikulturell stat.

Definiera mångkultur!

Chris Ash skrev:
Det finns för övrigt många exempel på genuint dumma svenskar, alltså inte på de viset att de inte vet var länder ligger eller vad en kamel är för ett djur, utan på ett djupare plan. Det visar bland annat detta forum.

Menar du dumma dumma som inte tycker som du?
Stackars liten....

Jag gissar på Ulan Bator.
Vinner man nåt om man får rätt?

HanneZ skrev:
"Gud bad mig störta saddam". Hur jävla dum i huvudet är den där gamla gubben, hur fan kan han styra USA? Nu är han ju minst lika dum i huvudet som islamister som tar sin religion som ursäkt för att döda folk.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,709819,00.html

Tänk på att väldigt många människor i USA tror på fullt allvar att männsikan skapades av gud. Då är det inte så konstigt att de väljer en troende ledare.

Victor skrev:
Tänk på att väldigt många människor i USA tror på fullt allvar att männsikan skapades av gud. Då är det inte så konstigt att de väljer en troende ledare.

Folk får ju tro eller tro sig veta vad dom vill men högst sannolikt är det så att vissa trosuppfattningar är mer fruktsamma för samhället än andra. Luther är ju en av förklaringsmodellen till sveriges välstånd.

ah17 skrev:
Folk får ju tro eller tro sig veta vad dom vill men högst sannolikt är det så att vissa trosuppfattningar är mer fruktsamma för samhället än andra. Luther är ju en av förklaringsmodellen till sveriges välstånd.
Visst, bra för välståndsutvecklingen för 100 år sedan. Numera vet vi att Bibeln är en samling vandringssägner, visserligen skickligt berättade, men ändock endast sägner.

valmers skrev:
Visst, bra för välståndsutvecklingen för 100 år sedan. Numera vet vi att Bibeln är en samling vandringssägner, visserligen skickligt berättade, men ändock endast sägner.

Säg det till Bush :3freak

Helt jävla sanslöst, hur fan hälften av alla Amerikaner röstar på den där jävla idioten är ju helt fuckat.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back