I fall någon skulle känna för att göra testet, men känner sig osäker på engelskan:
http://www.jobbsafari.se/cgi/typeindikator.cgi
jag blev samma jävla typ ändå
http://www.jobbsafari.se/cgi/typeindikator.cgi
jag blev samma jävla typ ändå

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ni fyra plus mig är en rätt stor del av de som gjort testet och skrivit resultatet i tråden. Med tanke på att bara 1-2% ska vara INTJ måste det ligga en hund begraven någonstans, antingen är det mest sannolikt att hitta oss på diverse forum (bästa sättet att umgås med folk ju, alt-F4 avslutar alla tråkiga diskussioner omgående!) eller så är det bara så att vi orkar göra denna sorts test till skillnad från många andra. Eller så är testet inte helt tillförlitligt.
Frågor och svar om att umgås med INTJ, skrivit med en glimt i ögat: http://intjcentral.com/manual4 (Läsvärt för alla som vill ha sig ett gott skratt!)
Napoleonkomplexet. Hur kort är du?
Du gör nog rätt att vara tveksam, och det av flera skäl.Problemet med alla såna här tester är att de med dålig självkännedom (eller rättare sagt stor diskrepans mellan sin egen självbild och omgivningens) tenderar att omedvetet fylla i egenskaper de ej besitter men åtrår. Tex den inkrökte självupptagne goofen, som absorberer all energi i samvaro med andra och som helt saknar förmåga att lyssna och som få vill ha som bordsgranne på en middag... tvärtom anser sig själv social, utåtriktad och empatisk i kryssfrågorna osv.
Därför tycker jag att det är tveksam instrument att använda vid tex anställning.
Jag hoppas att det är mindre, men jag vet också bättre än att tro att jag uppfattas som jag uppfattar mig själv. Jag är däremot övertygad om att hans tjej ville ligga.Och hur skulle du skatta att jag (eller de för oss nya Långholmarna på bryggan) uppfattade dig i förhållande till mig? Kantian mer eller mindre "Introvert" än Jörgen?
Inte storhetsvansinne. Napoleonkomplexet. Helt annan sak. Endast applicerbart på ovanligt korta människor.Hahaha, jag må vara kort (155 ca) men vad sjutton har storhetsvansinne med längden att göra?
(Napoleon var över dåtidens franska medellängd så jag förutsätter att du har en annan avsikt med denna fråga?)![]()
Jag hoppas att det är mindre, men jag vet också bättre än att tro att jag uppfattas som jag uppfattar mig själv. Jag är däremot övertygad om att hans tjej ville ligga.![]()
Det förklarar varför resultatet inte passar alls på mig, försökt va själv kritisk men tydligen lyckas jag ej...Problemet med alla såna här tester är att de med dålig självkännedom (eller rättare sagt stor diskrepans mellan sin egen självbild och omgivningens) tenderar att omedvetet fylla i egenskaper de ej besitter men åtrår. Tex den inkrökte självupptagne goofen, som absorberer all energi i samvaro med andra och som helt saknar förmåga att lyssna och som få vill ha som bordsgranne på en middag... tvärtom anser sig själv social, utåtriktad och empatisk i kryssfrågorna osv.
Därför tycker jag att det är tveksam instrument att använda vid tex anställning.
Ni fyra plus mig är en rätt stor del av de som gjort testet och skrivit resultatet i tråden. Med tanke på att bara 1-2% ska vara INTJ måste det ligga en hund begraven någonstans, antingen är det mest sannolikt att hitta oss på diverse forum (bästa sättet att umgås med folk ju, alt-F4 avslutar alla tråkiga diskussioner omgående!) eller så är det bara så att vi orkar göra denna sorts test till skillnad från många andra. Eller så är testet inte helt tillförlitligt.![]()
Det förklarar varför resultatet inte passar alls på mig, försökt va själv kritisk men tydligen lyckas jag ej...
Fick ENFP Och är egentligen en känslostörd latmask med noll socialtalang
Edit: en del av beskrivningen va rätt, jag kan inte hålla käften men det lockar inte till sig folk, det skrämmer iväg.
Är väll ingen här som har träffat mig tillräkligt nykter för att kunna gjort en bedömning så vetefan va de här e bra för
När jag försökte manupilera testet att visa det fick jag ENTP
Och det va mestadels spot on faktiskt!(Iaf vill jag tro det)
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|