Vilken personlighetstyp har du?

Och nu mindre än 3år senare, ESTJ. Vad har hänt? :va

Det är en av de största kritikerna mot sån där personlighetstest, de ger helt galet olika resultat om man låter en tid passera mellan testerna. Om du väntar ett par år och gör det igen kommer antagligen ett tredje resultat att ges.
Jag testade att göra så när jag kom i kontakt med de där när de var populära för några år sedan och kom fram till att det är rätt mycket skräp. Och olika tester ger olika resultat med.
Det är bara en mer skenbart avancerad form av skräptesterna i Okej och Amelia.

Det är en av de största kritikerna mot sån där personlighetstest, de ger helt galet olika resultat om man låter en tid passera mellan testerna. Om du väntar ett par år och gör det igen kommer antagligen ett tredje resultat att ges.
Jag testade att göra så när jag kom i kontakt med de där när de var populära för några år sedan och kom fram till att det är rätt mycket skräp. Och olika tester ger olika resultat med.
Det är bara en mer skenbart avancerad form av skräptesterna i Okej och Amelia.

Eller betyder dom att människor förändras, trots alla klyschor om att vi inte gör det? :7peta

Eller betyder dom att människor förändras, trots alla klyschor om att vi inte gör det? :7peta

FRågar man valfri människa som känner mig, hur ytligt eller djupt det än må vara, så kommer alla säga att jag inte förändrades märkvärt på den 6månadersperioden. Eller för den delen över en period av flera år. (Vilket jag frågade. :tummenupp)

ISTJ
Introvert(22%) Sensing(25%) Thinking(12%) Judging(56%)

You have slight preference of Introversion over Extraversion (22%)
You have moderate preference of Sensing over Intuition (25%)
You have slight preference of Thinking over Feeling (12%)
You have moderate preference of Judging over Perceiving (56%)

Vad nu det vill ha sagt...

ISTJ
Samma som Michael Schumacher och Amelia Earhart:tummenupp Känslokall äventyrslysten racer med svåra kontrollbehov, ja det låter som mig det...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT