vilken hoj? att stunta med.

grahm

fruktansvärt roligt
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Husaberg fs650
hej på er. ska skaffa mig en stunthoj. funderar vilken är den bästa modellen att börja med. är helt färsk vad det gäller ´stunta´ wheelisar är ju en annan sak.. det måste ju vara en fråga om pris efterssom man kommer säkert lägga den ett antal gånger innan man lär sig.. vill ha något lättkört utan ketchup. färdigbyggt. till ett bra pris...... vilken tycker ni (lärda) jag ska satsa på?????

Cbr 600 Fsport/F4i 2001-2002 Klart bästa hojen! Min färdigkitade hoj är ev till salu, pm'a
grahm skrev:
2531448 hej på er. ska skaffa mig en stunthoj. funderar vilken är den bästa modellen att börja med. det måste ju vara en fråga om pris efterssom man kommer säkert lägga den ett antal gånger innan man lär sig.. vill ha något lättkört utan ketchup. färdigbyggt. till ett bra pris...... vilken tycker ni (lärda) jag ska satsa på?????

Noll-Koll skrev:
2531485 Cbr 600 Fsport/F4i 2001-2002 Klart bästa hojen! Min färdigkitade hoj är ev till salu, pm'a

Varför sak du sälja jag har ju inte ens börjat en! vem ska jag köra med nu då? förutom marcus?:rolleyes:

hur mycket ska du ha för den?

Haha! Andreas, du kan vara lugn, jag ska inte sluta stunta. Om man gör en annons av tråden stängs den väl ner? Sitter Powercomander och KN filter på hojen, Handbroms, 5cm kortad bakram i stål m justerbar rail, Freestyle Ingunity bur, 60kugg med ny kedja, + massor med andra nödvändiga småsaker som tex tomgångsjust. besiktigad t 2008... pris? 35000 med stor låda delar

Noll-Koll skrev:
2531889 Haha! Andreas, du kan vara lugn, jag ska inte sluta stunta. Om man gör en annons av tråden stängs den väl ner? Sitter Powercomander och KN filter på hojen, Handbroms, 5cm kortad bakram i stål m justerbar rail, Freestyle Ingunity bur, 60kugg med ny kedja, + massor med andra nödvändiga småsaker som tex tomgångsjust. besiktigad t 2008... pris? 35000 med stor låda delar

Vad bra då! vi har mycket framför oss du och jag :yoparty ,
2007 ska vi peka fett på varndra och alla andra!!!! :tuttar :tuttar :tuttar

hahaha

grahm skrev:
2531448 hej på er. ska skaffa mig en stunthoj. funderar vilken är den bästa modellen att börja med. är helt färsk vad det gäller ´stunta´ wheelisar är ju en annan sak.. det måste ju vara en fråga om pris efterssom man kommer säkert lägga den ett antal gånger innan man lär sig.. vill ha något lättkört utan ketchup. färdigbyggt. till ett bra pris...... vilken tycker ni (lärda) jag ska satsa på?????
Bara du inte köper KAWA, för då får du bara problem.. Honda är nog det enda rätta.

Färdigbyggt till bra pris? Om det betyder att du inte kan hålla i en skiftnyckel kommer det att bli rätt dyrt att stunta - trots att hojen blir billig. Eller du kanske menar att du vill ha en hoj som redan kan stunta? ;)

andersbrink skrev:
2535578 Färdigbyggt till bra pris? Om det betyder att du inte kan hålla i en skiftnyckel kommer det att bli rätt dyrt att stunta - trots att hojen blir billig. Eller du kanske menar att du vill ha en hoj som redan kan stunta? ;)

inga problem med skruvande... föddes med en skiftnyckel i näven....
men att skaffa sig en som är redan är stuntkittad verkar vara den billigaste och snabbaste vägen..

grahm skrev:
2531448 hej på er. ska skaffa mig en stunthoj. funderar vilken är den bästa modellen att börja med. är helt färsk vad det gäller ´stunta´ wheelisar är ju en annan sak.. det måste ju vara en fråga om pris efterssom man kommer säkert lägga den ett antal gånger innan man lär sig.. vill ha något lättkört utan ketchup. färdigbyggt. till ett bra pris...... vilken tycker ni (lärda) jag ska satsa på?????

GSXR 750 -96>-99 Tycker Ryggen!!!

Noll-Koll skrev:
2537196 varför en tung gammal förgasarhoj (96-97 skulle vara bäst att stunta på?

Don efter person...:) ( Skrev ju einsprits med 98-99)...

Skämt åsido...Har alltid gillat de maskinerna, stadig ram, fina bromsar, kort hjulbas, någolunda mosigt mellanregister och billiga delar
Tycker de hojarna känns så kompakta och lätta att " bolla runt med " gillar liksom den där nätta tighta känslan, om du vet vad jag menar

Tycker ofta att de nya hojarna känns så smala över tanken samt ( läs långsmala) och lite ostadiga på ett hjul.

Men det är ju min högst personliga uppfattning, vilken efterfrågades

Hoppas mitt svar skall vara tillfylles.

grahm skrev:

Jag har en 600RR -03 Och det funkar kalas för mig.
Skitlätt att göra iordning, typ bara lite mer olja :)
Men det kanske blir lite mycket pengar att slänga i backen.
Hade nog isf tagit en F4i..

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...