Vilken bil är mest bil för pengarna? Ångest!

du har helt rätt. Det var dåligt beskrivet. My bad!
är mycket sugen på något sportigt och roligt att köra, men är inte beredd att punga ut en massa dollars extra för något som är mer sportigt än praktiskt..
Sportig och bekväm bil att köra året runt. 4 säten. Har inga barn än så det ska inte vara en kombi. Kommer pendla med den till jobbet (ca 5 mil tor) samt använda den i tjänsten när jag är på kundbesök. Den bör därför helst inge ett bra och propert intryck. Har inga problem med att sticka ut, men det får inte vara någon skrytbil. Sådant sticker tyvärr i ögonen på kunder. Gs-lexusen är därmed lite på gränsen trots att den hamnar i rätt prisintervall. Svennebanan volvo går alltid hem trots de kan vara ganska så dyra i inköp, men personligen är jag lite tveksam över gubbracer. Gillar dock deras nya s80 utseendemässigt.
Har än så länge lämnat motoralternativen öppna. Jag tror inte att jag kommer upp i så många mil att det blir fördelaktig rent ekonomiskt med en diesel och därför har jag riktat in mig på bensinare. Här är jag dock öppen för många alternativ - även dieslar, hybrider (gas/bensin eller el/bensin) och etanol. Måste inte tvunget vara 200hk+, men tillräckligt för att inte gråta varje gång man kört bilen.

Blev det klarare? :gnissla

bmw 540 ??

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey