Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska köra var ute idag och plöjde 2wheel drive URAL fick lite konstgjord andning startgas men kallt så in i ballen.Felix skrev:Vilka har tänkt sig att köra 2005!?
Skriv upp er i listan så försöker vi ordna samlingstider mm. när det drar ihop sig!![]()
1. Felix
Härligt!gurra snurra skrev:Jag ska köra var ute idag och plöjde 2wheel drive URAL fick lite konstgjord andning startgas men kallt så in i ballen.
http://hpbimg.ritmolatinoperuano.com/00398.gif
Tobbecoolio skrev:1. Felix
2. Masterlord
3. RSV_R
4. tobbecoolio
Masterlord skrev:Helt otroligt!!!!
4 st från ADHD som ska köra i sommar!![]()
![]()
robb skrev:beror på... om ni vill ha en custom som älskar att köra ifrån sporthojar.. så är jag på...![]()
RSV_R skrev:UTMANING!!!! Då kör vi serpentinen genom Töllsjö till Bollebygd!![]()
![]()
robb skrev:hehe.. nja.. menade inte så riktigt..![]()
tror jag har tagit mej vatten över hövet..![]()
MrGooFy skrev:Nyfiken fråga, hur ser en Mauruder ombyggd till race ut?
MrGooFy skrev:Nyfiken fråga, hur ser en Mauruder ombyggd till race ut?
sven666 skrev:jag har planerat att ligga i diket och sprattla även denna sesong, man kanske skulle bli fågelskådre eller nåt när man ändå är ute i naturen så mycket...![]()
![]()
Lust for Life skrev:Mastelord: Du kør ju bara nær du vet att inte ADHD- Borås kan vara med och skada ditt ømtåliga lilla sjælvførtroende............i år ræknar jag med att du sæger till INNAN ni beger er mot mina kurvor.......ok
![]()
robb skrev:får du se till våren... den är ombyggd nu.. men det är mycket godis på g nu..![]()
Masterlord skrev:Ja, visst e det lätt att va tuff när ingen annan e i närheten?![]()
Vi får väl vara lite snabbare på att lägga in i körtråden här, så blir det förhoppningsvis mer åka ihop i sommar!![]()
Lovar att höra av mig innan jag försöker dominera i Dina trakter... (om jag vågar...?)
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |