Vilka skall köra 2005

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Vilka har tänkt sig att köra 2005!?
Skriv upp er i listan så försöker vi ordna samlingstider mm. när det drar ihop sig! :tummenupp

1. Felix

Givetvis måste man ju slå följe med en sådan ultimat herre som denne Felix är!

Vi får samtidigt hoppas att våra vänner från södern i Borås känner de friska vindarna av annalkande vår, och därför mangrant sluter upp?
Trästadsmaffian blir ju annars väl dominerande även nästkommande sommar, vilket i och för sig har en viss charm! :hihi

Men utan uppslutning från Borås får man kanske ställa sig frågan, om man inte skulle förlägga föreningens hemvist i Alingsås i framtida dagar?
En förhoppning är att detta en aning oförskämda påstående ska få de slumrande Borås-vännerna att sätta morgonkaffet i halsen, hosta till, spotta ut kaffet över bordet, dregla, fnysa och med blodsprängda ögon vråla högt; Nu får det fanimej vara slut på snusket!!!!! :4skrika
Ett dylikt utbrott kanske kan framkalla många och trevliga turer ihop med Alingsåsmaffian framöver?

Vilka har tänkt sig att köra 2005!?
Skriv upp er i listan så försöker vi ordna samlingstider mm. när det drar ihop sig!

1. Felix
2. Masterlord

Last edited:
Aaahh, ta och tälj en tändsticka eller nått!! :arsele

1. Felix
2. Masterlord
3. RSV_R

jag har planerat att ligga i diket och sprattla även denna sesong, man kanske skulle bli fågelskådre eller nåt när man ändå är ute i naturen så mycket... :yoparty :rolleyes:

Vaddå ..finns det folk som INTE ska köra hoj i sommar.........vilken värld man lever i :va mig kan ni räkna med även denna säsongen, ska försöka få permis hemifrån när det väl gäller. va ute i god tid bara, så ska det inte va några problem.

1. Felix
2. Masterlord
3. RSV_R
4. tobbecoolio

Masterlord skrev:
Helt otroligt!!!!
4 st från ADHD som ska köra i sommar! :3freak :hihi

beror på... om ni vill ha en custom som älskar att köra ifrån sporthojar.. så är jag på... :D

robb skrev:
beror på... om ni vill ha en custom som älskar att köra ifrån sporthojar.. så är jag på... :D

UTMANING!!!! Då kör vi serpentinen genom Töllsjö till Bollebygd! :D :tummenupp

RSV_R skrev:
UTMANING!!!! Då kör vi serpentinen genom Töllsjö till Bollebygd! :D :tummenupp

hehe.. nja.. menade inte så riktigt.. :tungan

tror jag har tagit mej vatten över hövet.. :brinnerup

MrGooFy skrev:
Nyfiken fråga, hur ser en Mauruder ombyggd till race ut?

får du se till våren... den är ombyggd nu.. men det är mycket godis på g nu.. :gnissla

sven666 skrev:
jag har planerat att ligga i diket och sprattla även denna sesong, man kanske skulle bli fågelskådre eller nåt när man ändå är ute i naturen så mycket... :yoparty :rolleyes:

Vore nog något før dig ja :kocko

Jag kommer nog førsøka få skræpet på vægen æven i år.......... :squid får se hur det går.......... :tummenupp låter som ett småintressant race på G mellan RSV R och Robb............. :Rockbanan

Mastelord: Du kør ju bara nær du vet att inte ADHD- Borås kan vara med och skada ditt ømtåliga lilla sjælvførtroende............ :1pajas i år ræknar jag med att du sæger till INNAN ni beger er mot mina kurvor.......ok :confused:

Lust for Life skrev:
Mastelord: Du kør ju bara nær du vet att inte ADHD- Borås kan vara med och skada ditt ømtåliga lilla sjælvførtroende............ :1pajas i år ræknar jag med att du sæger till INNAN ni beger er mot mina kurvor.......ok :confused:

Ja, visst e det lätt att va tuff när ingen annan e i närheten? :hihi
Vi får väl vara lite snabbare på att lägga in i körtråden här, så blir det förhoppningsvis mer åka ihop i sommar! :tummenupp
Lovar att höra av mig innan jag försöker dominera i Dina trakter... (om jag vågar...? :3freak )

Masterlord skrev:
Ja, visst e det lätt att va tuff när ingen annan e i närheten? :hihi
Vi får väl vara lite snabbare på att lägga in i körtråden här, så blir det förhoppningsvis mer åka ihop i sommar! :tummenupp
Lovar att höra av mig innan jag försöker dominera i Dina trakter... (om jag vågar...? :3freak )

Jag är inte farlig............... :cdevil

Snabbare på att anmäla körningar borde vi bli allihop :tummenupp får som sagt se om det blir nåt åka för min del i år......hoppas på det iallafall :Bugar

1. Felix
2. Masterlord
3. RSV_R
4. tobbecoolio
5. Lust for life
6. Anderson

Självklart blir det åkning iår också, har lite små justeringar att göra bara.

Bifogat

• P2230001.JPG
    P2230001.JPG
    78.3 KB · Visningar: 59
  • P2230003.JPG
    P2230003.JPG
    85 KB · Visningar: 52
  • P2230004.JPG
    P2230004.JPG
    73.7 KB · Visningar: 51
  • P2230002.JPG
    P2230002.JPG