Vilka ska köra ERF på Knudan den 2/10

Freppa skrev:
Bäste herr Valmers.
I egenskap av styrelsemedlem av OGT (Old Gixxer Tour) samt med den makt som förlänts mig via TOD (Tjock och Dum) samt Mamma och Qwistfiq, ber jag härmed att för min samt Lunkans vägnar få ansöka om att ackrediteras till Knutstorp ERF den 2/10. Vi ämnar medbringa rusdrycker, oanade meckunskaper samt tre ungmöer till din ära (Det, eller en extra öl). Vi hoppas härmed att vår ansökan skall behandlas med den respekt som krävs samt att svaret går i positiva ordalag. Ehuru ni ej accepterar detta förslag kommer vi ner och sparkar er på pungen. Med respekt, självklart.

Er förtrogne

/L. Uspudel
EMR Executive Management kan endast med stor tvekan bifalla er ansökan, då ert resesätt fyller varje sann högerman med avsmak. Tre ungmöer, samt rusdrycker, kan emellertid mjuka upp, eller snarare styva upp, våra relationer. Således är ni välkomna som högst tillfälliga teammedarbetare på ERF KnuTan. Era uppgifter i teamet meddelas senare.

valmers

EMR Executive Director

valmers skrev:
EMR Executive Management kan endast med stor tvekan bifalla er ansökan, då ert resesätt fyller varje sann högerman med avsmak. Tre ungmöer, samt rusdrycker, kan emellertid mjuka upp, eller snarare styva upp, våra relationer. Således är ni välkomna som högst tillfälliga teammedarbetare på ERF KnuTan. Era uppgifter i teamet meddelas senare.

valmers

EMR Executive Director
Nej för i h-e :mad:

Nr:18 skrev:
Snacka om att plocka in snabba a-förare..... :rolleyes:

Va snackar du för skit? Vi är alla B-förare som dessutom kör våran första säsong! Hur många säsonger av RR har team FET bakom sig egentligen? Räknar man med skalman blir det väl nästan ett helt sekel? :7peta

:hihi

Don Quixote skrev:
Va snackar du för skit? Vi är alla B-förare som dessutom kör våran första säsong! Hur många säsonger av RR har team FET bakom sig egentligen? Räknar man med skalman blir det väl nästan ett helt sekel? :7peta

Dessutom belastas ni med ST-Rider, men han får säkert kramp efter 3 varv :D

Don Quixote skrev:

mrlind är inte b-förare! Med dom varvtider är det tvångsuppklassning :fatta!

mrlind är inte b-förare! Med dom varvtider är det tvångsuppklassning :fatta!
Nästa år ja, gäller även DQ, men inte den tjocke tjöteburgaren, han kommer att vara B-förare för evigt.

Strider skrev:
Kasta sten i glashus är herr GSXR750R bra på.
Tror du verkligen att du kan klassa upp dig nästa år, jag har iaf gett upp hoppet, alla kör sjukt fort redan idag.

/Hobbyåkaren #62

Vill bara informera att Team fega gamlot bangar ur om det regnar!

Vilka hårda killar... :hihi

RTR skrev:
Men AARRRGGGHHH
Varför ska ni ha era race när jag ska iväg till Skottland och åka Final !!! :huvet

Kunde ju vara kanon å :fyllisar å heja på HET

Kör hårt
JR
ja men va fan bror, är det inte värre för mig som inte kan åka med dig och hinka öl kanske?
men men, vi får ju ta pallplatser samtidigt... :tungan

R2 skrev:
ja men va fan bror, är det inte värre för mig som inte kan åka med dig och hinka öl kanske?
men men, vi får ju ta pallplatser samtidigt... :tungan
Hinka öl har just hamnat långt ner på listan. Du ska banta 5 kg över vintern, samt träna kondition 4 ggr/vecka så att du orkar med nästa säsong :fatta!

Hinka öl har just hamnat långt ner på listan. Du ska banta 5 kg över vintern, samt träna kondition 4 ggr/vecka så att du orkar med nästa säsong :fatta!

Blir det inte skumma fjädringsinställningar när R2 väger hälften så mycket som teamägaren då? :tungan

DonkyeKong och MrLind kommer slåss om att få ut Strider på banan för det är väl enda stället de slipper höra hans tjötande? Alltså är de inga seriösa utmanare. ;)

oFFkeFF skrev:
Blir det inte skumma fjädringsinställningar när R2 väger hälften så mycket som teamägaren då? :tungan
Du har inte sett hur de kör? Skalman och R2 skjutsar alltid varandra, enda sättet att få inställningarna i det knivskarpa chassiet att lira... :D

Torkel skrev:
Du har inte sett hur de kör? Skalman och R2 skjutsar alltid varandra, enda sättet att få inställningarna i det knivskarpa chassiet att lira... :D
Appappapp!!! Knivskarpa chassien finns endast på tvitaktare :7peta

Strider skrev:
Så du slipper bli frånåkt av gamla, lönnfeta b-förare i teamet.
frånåkt och frånåkt,,, jag gjorde mitt jobb bara (som jag har betalt för hehe)
varför åka fortare än det behövs i endurance...
blir det ERF nästa år så är det dock enbart vinst som räknas och då ska jag gasa.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back